wie is wie hier?

• DeRosa

@ Bigben / kaaskop

Van een collega gehoord die de WB in Beijing het bijgewoond heeft dat de 500 meter van Willy Kanis een vorm van kunst was en dat deze race zo perfect gereden is met een meest perfecte houding op de fiets. Geweldig om zo iets te horen en de sprint en teamsprint zijn gebruikt om wat uit te proberen met een ander verzet. Het is al met al toch verbazend dat er toch zoveel bereikt is ondanks het “ietwat” rare seizoen wat de begeleiding aangaat.

Yvonne Hijgenaar heeft ook wat getest met een ander verzet en de resultaten waren voor de coach oke, nu alleen nog verder perfectioneren en meer snelheid.

Kanis/Hijgenaar blijven als team tot en met de spelen in 2012……….uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Willy wordt door de Britse baanfan's met angst en beven gevolgd en ook Pendleton heeft al een keer verklaard dat ze het meeste last gaat krijgen van Kanis…..in de sprint en de 500 en de keirin.

Agnes top en gaat erg ver komen op de keirin tijdens het WK is mijn bescheiden mening.

Jammer van sommige onrust stokers op dit soort pagina's maar dat is niet te voorkomen.

Gegroet van DeRosa (=Jan Magnee)

• BigBen

Het zal duidelijk zijn dat deze reactie niet van mij is, maar wellicht weer van 1 van de mensen die ook o.a. onder de naam Jochem Peters actief waren/zijn op het BMX-forum e.d. ;) Alleen onder een ander zijn naam of onder een fantasienaam reageren en dan heel hard roepen: “Het forum? Daar doe ik niet aan mee! Zielige mensen die daar reageren…”. Hoe zielig kun je zijn!

• BigBen

DeRosa, bedankt voor de aanvullende informatie. Ook op andere (buitenlandse) sites was te lezen dat het een erg goede rit was. Ook al woont ze nu in Apeldoorn (om iets langer uit te kunnen slapen), Kampen blijft trots op haar!

• BigBen

De volgorde is wat vreemd nu maar de reactie die NIET van mij is is dus die van “kaaskop” 27/01/2010 10:43. De redactie zal aan de hand van het IP-adres dat kunnen bevestigen en mogelijk ook kunnen zien wie de echte en de nep-“kaaskop” is ….

Het klopt helemaal wat BigBen hier zegt. Hij is niet de “kaaskop” van 27/01/2010 10:43

• DeRosa

Terecht !

• Herogewier

Wellicht een keer profiel aanmaken BigBen en dan gewoon ingelogd reageren, is het al moeilijker voor een ander om op jouwn naam te reageren. net al DeRosa en ikke.

• DeRosa

Ik begrijp het BigBen, ik heb mij in de lure laten leggen door die misselijke personen. Herogewier heeft wel een punt of heb je met ingelogd ook slechte ervaring achter de rug want dan begin ik mij ook zorgen te maken.

Mocht ik ooit een keer wat agressief te hebben gereageerd naar jou terwijl het bericht door iemand anders was opgemaakt, mijn veronderschuldiging hiervoor!