wie is wie hier?

• Koots

Joske is +/- Hans van Bon

Herogewier is +/- Eric Schreurs

maar is er een lijstje wie de anderen zijn?

Groet,

Henk van Beusekom

• DeRosa

DeRosa = Jan Magnee

• Martin Grefte

Martin Grefte=Martin Grefte, afdeling jeugd AR & TV De Adelaar

• Den Sjoske

Het is maar de vraag of het klopt wat van Beusekom hierboven beweert.

Zie de discussie een aantal jaren geleden over wie Joske zou zijn.

Ik zou het niet meteen voor waar aannemen. Het kan zijn dat je de verkeerde er voor aan ziet.

• DeRosa

Maak je geen zorgen, ik heb niets te verbergen…….ik ben ik!

• ome Cor

En ome Cor is inderdaad Cor Verduin de oom van Roy van den Berg

• BigBen

Bigben = Bennie Speek uit Kampen.

Ben me in het baanwielrennen gaan interesseren toen Willy Kanis de overstap maakte van de BMX naar de wielerbaan en hoop nog heel lang van de successen van haar (en anderen!) te mogen genieten. Grote klasse! De begeleiding en de waardering vanuit de KNWU waren HOPELOOS en toch staat ze er gewoon steeds weer!

Ik denk dat bijvoorbeeld het topic “Wie naar Kopenhagen?” goed duidelijk maakt dat diverse mensen het een sport vinden om heerlijk anoniem (of zelfs onder een ander zijn naam!) anderen af te zeiken. Dat gebeurde ook op het BMX-forum, o.a. onder de naam Jochem Peters (al kwamen die berichten uit onverwachte hoek …). Blijkbaar kan het helaas niet meer, een forum op deze manier.

• Herogewier

Als je af en toe op deze fora komt kan je snel genoeg de serieuzere posters er uit vissen. je hoeft er niet altijd mee eens te zijn, maar er zijn er genoeg die best fatsoenlijk reageren. Om echt een forum met allerlei inlog dingen te doen werkt ook niet altijd, sommige mensen die soms wellicht best wat zinning te melden hebben zal je dan ook missen. De mensen als volger moet je maar gewoon ietsje langs heen lezen, al kan ik me voorstellen dat sommige dingen mensen toch kunnen raken al weten ze dat het door een vago gezegd wordt. Iemand vindt dat toch en vermeld het ook. Als we ons maar niet laten verleiden om mee te doen met dergelijke gasten en ze gaan na praten in dingen.

• Dennis

Goed gezegt Herogewier, je kan het beter verwoorden als ik. Dennis

• kaaskop

En natuurlijk kaaskop dat ben ik ook.

BigBen grote fan van Willy Kanis