Ploegachtervolgers mogen voor Goud !!

• shevuno

Teamprestatie van de bovenste plank.

We hadden overal op gerekend maar niet op dit resultaat, mooi en mijn felicitatie gaat naar het hele team. We mogen trots zijn op deze mannen dat ze erin zijn blijven geloven dat we als Hollanders gewoon een woordje mee spreken in baanland.

>:D<

• DeRosa

Super prestatie en ja zeker spreken wij als Nederlanders een woordje mee in de baanwereld.

• shevuno

De wonder vrouwen uit het landje bij de zee zijn weer mooi tweede geworden in de kwalificatie….

Yvonne Hijgenaar & Willy Kanis… meer oranje succes ! X(

• DeRosa

Volgens de tijd analyse heeft Yvonne Hijgenaar een slechte(?) 2de ronde gereden, namelijk 4de tijd en Willy de 2de tijd. Hopelijk herpakt Yvonne zich weer in de finale al is het gat met China wel heel erg duidelijk. De Aussie meiden vallen ook wat tegen en mogen voor brons gaan rijden.

Wel dat we weer een medaille pakken en dat is mooi!

• Kaaskop

Hopelijk herpakt u zich ook snel Derosa.

Wat bent u toch altijd negatief over Yvonne.

Groet,

Kaaskop

• shevuno

Sorry beste Kaasman

De RoSa is juist zeer objectief … hij kijkt en legt de vinger op de zere plek. Als Yvonne zelf de tijden aan een analyse onderwerpt zal ze ook haar mening hebben en die wijkt dan weinig af van die van De RoSa.

Het is nou eenmaal een spel om duizendsten van seconden en dan moet je steeds weer kijken waar het fout is gegaan of juist heel goed.

Maar we gaan het zien…. waar de vrouwen uit gaan komen.

• DeRosa

Ondanks dat ik een zeer grote fan ben van Yvonne Hijgenaar moet je wel objectief blijven en dat is iets anders dan negatief zijn. Geluukig hecht Yvonne Hijgenaar nog wel enige waarden aan mijn mening en steun. Ik ben helaas een van de weinige op dit forum die nog altijd een grote nabije toekomst ziet voor Yvonne en let maar op haar prestaties in 2012 op de teamsprint en het omnium tijdens de spelen als afsluiting van een mooie carriere op de baan. Al zal het omnium wel een stuk moeilijker gaan worden dan het WK afgelopen editie nu het meer een duur omnium is geworden ipv sprint omnium.

• Rotterdammer

Geweldig toch wat in het verre gebeurt. Felicitaties aan Vera, en de sprinsters Yvonne en Willy en natuurlijk de mannen achtervolgers. Hoop op het WK in Kopenhagen dat de teamsprint met yondi erbij ook weer meedoet om de hoge klasseringen.

• DeRosa

Klasse toch van de achtervolgers! En die Willy Kanis…..wat is zij toch super en met verve de 500 mtr in de pocket WOW !

Wie twijfeld nu nog over de Nederlandse baan sporters en sportsters??? Geweldig die prestaties!

• DeRosa

Willy Kanis en Yvonne Hijgenaar zilver…..super!! De Chinese een klasse beter en zeker de tweede rijdster!