Theo Bos ging regelen wie de derny series mochten winnen.
Een aantal renners en gangmakers waren het daar niet eens mee.
Volgens mij lag dat net wat anders. Hij heeft voorgesteld om met lichtere verzetten te rijden (dat is volgens mij toch anders dan regelen wie er mag winnen en vertel mij het nut voor Bos van het regelen wie er mag winnen op een zondagmiddagwedstrijdje ), omdat het voor hen in principe training is en met een lichter verzet heb je dan meer baat. Je zag b.v. Bos en Vermeulen met erg lichte verzeten achter de dernys zitten. En zelf deed hij dan ook in ieder geval niet mee om te winnen Voor al deze jongens is het natuurlijk training, maar ik zag een koppelkoers en puntenkoers waar met regelmaat erg hard werd gekoerst. Zoals Schep bv een paar keer in de puntenkoersen de sprint aantrok !!
Als renners denken dat ze beter op de weg kunnen trainen, moeten ze dat gewoon doen Veel renners waren er de vorige keer ook bij en dat zal toch niet zijn omdat ze het niks vonden. Ik en ik weet ook van vele anderen, hebben er in ieder geval een erg leuke middag aan over gehouden, met mooie wedstrijden waar flink werd gekoerst.