Deelnemersveld Rotterdamse Six

• Baanfan

NieuwsRabobank steunt Rotterdam

15 december 2009 - Rabobank blijft nog twee jaar extra hoofdsponsor van de Zesdaagse van Rotterdam. Zo heeft de organisatie van dit evenement bekend gemaakt op een persconferentie. Ook werd daar wereldkundig gemaakt dat met het koppelen van Danny Stam en Iljo Keisse een potentieel winnaarsduo is geboren. Zij nemen het op tegen onder anderen Peter Schep en Theo Bos en Michael Morkov en Alex Rasmussen. Het complete deelnemersveld bestaat uit:

Stam (Ned) - Keisse (B)

Schep - Bos (Ned)

Rasmussen-Morkov (Den)

Risi-Marvulli (Zw)

Bartko (D)-Vermeulen (Ned)

Van Hummel (Ned) -Beikirch (D)

De Ketele (B) -Ligthart (B)

Lampater (D) - Van Bon (Ned)

Vingerling-Stopler (Ned)

Van der Zwet-Jonkman (Ned)

Donadio (Arg) -Hester Den)

M. Pronk-J.Pronk (Ned)

Mouris-Traksel (Ned)

R. Kreder-M. Kreder (Ned)

Pieters-Kip (Ned)

• Joske

Dan moet de Ketele wel weer beter zijn. Ik denk dat hij Apeldoorn niet rijdt: ziek, vermoedelijk Mexicaanse griep.

• Adrie van dam

Is de vervanger van de Ketele in Apeldoorn al bekend? Misschien Schets?

• henk

op Bf-one staat niels pieters klopt dat? of moet dat roy pieters zijn?

• patrick

mooi deelnemersveld in rotterdam.

alleen mis ik toch wel de bekende namen als stroetinga, mouris en terpstra en toch wel kluge.

heel mooi en goed en niet te onderschatten duo is lampater/van bon.

heb er nu al weer zin in (het is mijn woonplaats dus lekker dichtbij en alle 6 dagen aanwezig). maar eerst lekker naar apeldoorn.

• patrick

ja sorry mouris wel, sorry sorry

• Adrie van dam

@ Patrick dat de ‘bekende’ namen er niet zijn komt door het feit dat ze alle 3 dezelfde sponsor hebben en die heeft bedacht om dan op trainingskamp tegaan. Mooi dat de jonge talenten een kans krijgen en misschien dat zij over een jaar of 4 genoemd worden als een gemis in het deelnemersveld omdat zij met hun ploeg op trainingskamp zijn.

• patrick

Adrie, was niet echt een klacht of zo hoor. maar had het wel leuk gevonden met die gasten erbij en helemaal mee eens dat t voor die jonge gasten een geweldige ervaring wordt. daarom vond/vind ik t jammer dat zuidlaren niet doorging, want ook daar hadden ze ervaring op kunnen doen. wel mooi dat maastricht terugkomt en hopen dat t in brabant nog doorgaat.

• Splinter

Maar eens eerst kijken hoe het in Apeldoorn gaat alvorens Tilburg, Maastricht en ZuidLaren ook te hebben. Dan heb je dus in Nederland in het uiterste geval 6 zesdaagses! Lijkt me een beetje veel van het goede……

• Urbanus

Jammer dat er niet een enkele aansprekende wegrenner meedoet, je weet wel zo´n renner waar vele mensen speciaal voor komen kijken, vorig jaar had je Zabel en Bitini bv. Met alle respect, maar als je geen baanfan bent, dan ken je niemand van die namen op de lijst, oké alleen Theo Bos dan.