zesdaagse apeldoorn

• patrick

gaat er naar mijn idee, goed uitzien zeg dat deelnemersveld.

ik had er omdat ook zurich tegelijkertijd bezig is geen rekening gehouden met de toppers die nu al zijn vastgelegd.

aangezien het deelnemersveld van zurich ook al bekend is en daar afgezien van de zwitsers en lampater, geen verdere zesdaagse toppers rijden verwacht ik nog wel wat het deelnemersveld van apeldoorn.

in ieder geval tot nu toe grote klasse van de organisatie en laten we ze belonen met een respectabel aantal toeschouwers.

ik zal er vanuit rotterdam zeker 2 keer bijzijn.

• oortje

Wacht maar af dinsdag wordt alles bekend tijdens de persconferentie, en dan zal het zeker meevallen

• o

Zelfs Iljo Keisse en Deketele aanwezig in Apeldoorn lezen we op de website van de Zesdaasge van Apeldoorn.

Het deelnemersveld groeit.

• Beheerder Baanwielrennen

Bij dit onderwerp zijn een aantal berichten verwijderd naar aanleiding van het bericht van “Hans” en zijn opmerking over Dimitri de Fauw.

• Rotterdammer

Goede zaak baanwielrennen, Opzouten met die gasten

• Splinter

Was even een paar dagen weg, maar zie dat alle onzin van Hans terecht verwijderd is. Prima zaak.

• patrick

beetje jammer dat er een voor mij onbekend trio als 12de ploeg meedoet.

had graag stroetinga en terpstra gezien.

• Joske

Nog twee ploegen toegevoegd aan deelnemersveld

Op de valreep zijn er nog twee extra ploegen toegevoegd aan het deelnemersveld van de 1e Zesdaagse van Apeldoorn. Ploeg nummer 12 wordt gevormd door de Tsjechen Vojtech Hacecky, Martin Blaha en Jiri Hochmann. De jonge Hacecky is een buitengewoon talentvolle baan- en wegrenner. In ons land werd hij in de Zeeuwse wereldbekerwedstrijd ZLM Tour tweede en wist de 22-jarige Tsjech zijn generatiegenoten te kloppen in de ploegkoers tijdens het EK in Gent. Zijn teamgenoten Blaha en Hochmann zijn ook zeker geen onbekenden op de wielerbaan. Zo wisten zij begin dit jaar menig toeschouwer te verrassen toen zij verrassend derde werden op het werelkampioenschap in Polen op de koppelkoers. Een team om in de gaten te houden dus.

De dertiende ploeg komt volledig van Amerikaanse bodem. Eric Barlevav, Jackie Simes en Daniele DeFranceschi zullen de Amerikaanse kleuren verdedigen in het Apeldoornse Omnisport. De 31-jarige DeFranceschi zal met zijn zes nationale titels op de piste, zijn jonge landgenoten mee op sleeptouw nemen in het Europese Zesdaagsencircuit.

• renster

zijn er ook uitslagen van het voorprogramma?

• HarrieH

Ja, hier:

http://www.baanwielrennen-adelaar.org/pagina/uitslagen/uitslagen_uitslag_zesdaagse/index.html