Deelnemerslijsten voorprogramma 6days Apeldoorn

• Klassebak

Wanneer worden de startlijsten van de wedstrijden in het voorprogramma van de zesdaagse in Apeldoorn bekend gemaakt, Joske?

• Fiasco

Geen UIV Talents Cup want die is tegelijkertijd in Zurich.

Dus waarschijnlijk een voorprogramma met nieuwelingen, junioren en/of vrouwen.

Ik ben ook benieuwd naar de trio's van de grote zesdaagse. Alleen deelname van de Kreders, Van Bon, Stopler, Vingerling is bekend.

Komt er een perspresentatie? Ik neem aan volgende week.

• Joske

Dinsdag de 8e is de perspresentatie.

Er is zo hier en daar al wat uitgelekt. Ik heb de namen gezien en vind het eerlijk gezegd een heel mooi veld.

Verrassende namen zitten er ook bij. Dinsdag wordt het bekendgemaakt, het ligt niet op mijn weg er daarom hier al van gewag te maken.

Het voorpgramma is totaal anders dan bij welke andere zesdaagse.

Wij hebben alle renners de gelegenheid geboden open in te schrijven: van jeugd t.m. elite, mannen en vrouwen, jongens en meisjes.

Geen geselecteerde groep nieuwelingen die drie dagen rijden, elke categorie gaat wedstrijden rijden, geen geselecteerde vrouwen die een paar dagen rijden

Zie het complete programma onder www.baanwielrennen-adelaar.org

We hadden binnen een paar dagen al 90 inschrijvingen voor één of meerdere dagen en onderdelen: De Zesdaagse moet de Zesdaagse van iedereen worden: zowel kijker als toeschouwer.

En daar zitten ook wereldkampioenen tussen. Reken maar dat we dat niet v ergeten bij verdere ontwikkelingen op de baan.

Mooi is dat alle Apeldoornse gangmakers in actie komen, zowel in het voorprogramma als in het hoofdprogramma.

Bruno Walrave en Frank Boelé verdienen in dat ook in dat opzicht onze waardering, want het moet wel Apeldoorns worden en op deze manier krijgt iedereen er zin in.

Daar zijn goede afspraken over te maken geweest.

Hulde.

Met toegangskaarten al vanaf 10,00 euro is ook helemaal niets mis. Libema steekt echt zijn nek uit en dat mag ook wel eens gezegd worden.

Eerst nog de Nationale sprintersdagf met Yondi Schmidt, daarna de jeugdbaanwedstrijd en dan de Interland waar, naar we hopen niet alleen Engeland, Duitsland en de Belgen komen, maar ook weer de Tsjechen en mss nieuw de Zwitsers.

Kortom blijf kijken er is genoeg te doen in Apeldoorn.

• Joske

Wat de renners van het voorprogramma betreft:

we gaan nu eerst de zaken uitwerken en aan de deelnemers bekendmaken.

Dan komt het ook hier. We hebben nog even tijd. Deze week is Joske de hele week weg.

• koen

Hopelijk doet Knaven mee en misschien ook wel Vierhouten

• Geert

Knaven/Stroetinga/Terpstra misschien als Milram koppel? Of zitten zij met een trainingsstage onder de warme zon in voorbereiding op het wegseizoen?

Vierhouten heeft in Amsterdam al afscheid genomen.

• koen

Paar maanden te vroeg afscheid genomen dus

• Joske

Knaven zit erbij