sorry, maar ik denk dat jullie het verkeerd begrepen hebben.
de keuze voor Wolff, maar ook toen die van slippens vindt ik hele goede!
waar het mij om gaat is dat Wolff en Slippens zich volledig kunnen richten op de groep die er nu is, maar dat er een hoofdcoach komt, die zich meer richt op het gehele plaatje. dus iemand, zoals in engeland, die zich buiten de aanwezige renners ook kijkt naar het opleidingscentrum en verder terug ook kijkt naar de nieuwelingen en junioren en junior-dames. het gaat om het gehele plaatje binnen de bond, en niet alleen om de elite.
ik wil ook niet zeggen dat een Kanis, en andere bmx-ers alleen maar hard kunnen fietsen en niet nadenken. dit is absoluut niet mijn bedoeling. het enige wat ik wil zeggen is dat tactiek inderdaad is aan te leren ,maar dat daar dan wel iemand voor moet zijn die daar de kennis voor heeft.
er zijn bij de bond nu mensen die uit de bmx komen, die naar mijn mening!, dus weinig op dit gebied kunnen bijdragen. en dit terwijl er in nederland toch mensen zijn die hier genoeg vanaf weten.
nogmaals, niets tegen bmx-ers!!! ik ben alleen maar blij dat deze ook voor de baan kiezen. er loopt in nederland genoeg talent rond om weer op hoog nivo mee te doen. waar ik bang voor ben, is als deze in een vroeg stadium niet goed begeleid worden, haken ze misschien af, en dat zou zonde zijn.
nogmaals mijn excuus als ik het in het eerdere bericht verkeerd heb uitgelegd!
het gaat mij erom dat de nederlandse baanwielersport zo snel mogelijk weer meedoet op het nivo waar het thuishoort, want er is niets mooier als de baansport