Melbourne is hot !!!!!!

• DeRosa

Niet alleen de temperatuur zorgt voor gesprekstof maar ook de WB wedstrijd is in de Australische stad zeer populair.

Net vernomen dat Yvonne Hijgenaar en Willy Kanis meedoen met het treintje voor de team achtervolging, verder doet Hijgenaar mee aan de sprint en aan de 500meter en de team sprint. Wat kan deze top atlete allemaal aan, ze rijdt vaak veel onderdelen en nog altijd bij de mondiale top 10 en houd zo het veel geplaagde baansprinten van Nederland in ere.

Natuurlijk gaan de andere selectie leden in Australie ook goede zaken doen voor de Nederlandse baansport, heel veel succes gewenst “down under”.

• Jeroen

Laten we hopen dat we het hier warm krijgen van de resultaten die ze daar rijden ;-)

Suc6 down under! (:P)

• BigBen

DeRosa is duidelijk onder de indruk van de charmes van Yvonne, begrijpelijk! Toch is het weer die andere Krachtpatser die zorgt voor het eerste eremetaal! Jaja, het is Down Under dus ze zijn al begonnen. Willy Kanis brons op de Sprint!

• DeRosa

Helemaal fout BigBen, ik ben onder de indruk van haar al jaren lange prestatie reeks en de weinig of geen aandacht die zij heeft gehad en krijgt. Mijn respect voor Willy Kanis is zeker niet minder evenzo als voor Ellen van Dijk. Het gaat mij hier alleen om de sportieve kant en heeft niets met charmes te maken, jammer dat je dat niet weet te scheiden maar dat zegt genoeg over je eigen gedachten.

Vooral wens ik de meiden nog veel succes daar Down Under met nog meer medailles.

• DeRosa

Willy Kanis en Yvonne Hijgenaar in de finale voor de teamsprint dat tegen de klok van 11:00 (onze tijd) vereden gaat worden. De finale is tegen het sterke en snelle Chineese duo. Veel succes in Melbourne!

• BigBen

De Rosa, blijf lekker denken wat je denkt. Gelukkig kent Willy mij goed genoeg om beter te kunnen weten, ik ben niet zo! Ik vond alleen dat Yvonne overdreven veel aandacht van jou kreeg, terwijl die toch haar meeste ereplaatsen en medailles te danken heeft aan de Krachtpatser uit Kampen (tegenwoordig Apeldoorn): Willy Kanis. Maar op de Teamsprint is het de dames deze keer helaas net niet gelukt, ze moesten genoegen nemen met zilver. Ook een prima prestatie!

• DeRosa

Goed te weten dat je niet zo bent maar je begon zelf met de insinuaties! Dat ik Hijgenaar veel aandacht geef komt omdat ik haar carriere op de baan al vele jaren volg en zelfs voor de tijd dat Willy Kanis op een baanfiets haar opwachting maakte. Je kan toch niet ontkennen dat ze naar behoren gepresteerd heeft maar dit doet niets af aan de prestaties van Willy Kanis en iedereen weet wel dat zij in de sprint sneller is dan ieder ander in Nederland. Wat jij noemt “overdreven” heeft te maken met het respect wat ik heb voor haar hele carriere tot nu toe en de vele medailles die ze behaald heeft. Als jij Willy zo goed kent dan zal jij ook weten dat er tussen de dames geen competitie is behalve dan als ze beide op de baan staan als tegenstanders.

Het is jammer dat dingen vaak verkeerd begrepen moet worden, waar je zeker gelijk in hebt is het feit dat ze zilver hebben gewonnen en dat is een puike prestatie.

Over de “meeste medailles te danken aan de Krachtpatser” is DAT niet een beetje overdreven, de medailles en ereplaatsen waar jij het over hebt zijn alleen die in de teamsprint en daarin is zeker Willy de sterkste. Ook ik heb de tijden bekeken en vergeleken van vandaag en dan is Willy verre weg de snelste van het teamsprint onderdeel. Morgen voor haar de keirin en ik gok zeker op een medaille, jammer dat ze niet de 500 mtr gaat rijden want dat zou mijn inziens een zekerheidje zijn maar de team achtervolging is ook een heel mooi onderdeel.

Als laatste, inderdaad blijf ik denken wat ik denk daar doet een misplaatste opmerking niets aan af.

gegroet

• Joske

2e

• ome Cor

mooie prestatie mieden nu ove half uurtje sprint elite men come on Roy

• Renster

Wat doet Agnes Ronner?