Goed te weten dat je niet zo bent maar je begon zelf met de insinuaties! Dat ik Hijgenaar veel aandacht geef komt omdat ik haar carriere op de baan al vele jaren volg en zelfs voor de tijd dat Willy Kanis op een baanfiets haar opwachting maakte. Je kan toch niet ontkennen dat ze naar behoren gepresteerd heeft maar dit doet niets af aan de prestaties van Willy Kanis en iedereen weet wel dat zij in de sprint sneller is dan ieder ander in Nederland. Wat jij noemt “overdreven” heeft te maken met het respect wat ik heb voor haar hele carriere tot nu toe en de vele medailles die ze behaald heeft. Als jij Willy zo goed kent dan zal jij ook weten dat er tussen de dames geen competitie is behalve dan als ze beide op de baan staan als tegenstanders.
Het is jammer dat dingen vaak verkeerd begrepen moet worden, waar je zeker gelijk in hebt is het feit dat ze zilver hebben gewonnen en dat is een puike prestatie.
Over de “meeste medailles te danken aan de Krachtpatser” is DAT niet een beetje overdreven, de medailles en ereplaatsen waar jij het over hebt zijn alleen die in de teamsprint en daarin is zeker Willy de sterkste. Ook ik heb de tijden bekeken en vergeleken van vandaag en dan is Willy verre weg de snelste van het teamsprint onderdeel. Morgen voor haar de keirin en ik gok zeker op een medaille, jammer dat ze niet de 500 mtr gaat rijden want dat zou mijn inziens een zekerheidje zijn maar de team achtervolging is ook een heel mooi onderdeel.
Als laatste, inderdaad blijf ik denken wat ik denk daar doet een misplaatste opmerking niets aan af.
gegroet