Wielermagazine maakt fouten en kan slecht rekenen.

• Gifkikker

In het artikel over de pursuit voor vrouwen is de volgende stelling en artikel te lezen op de site van WM.

31 oktober 2009 - Dankzij Willy Kanis en Yvonne Hijgenaar gaat de Nederlandse baanequipe tenminste één medaille halen bij de WB-wedstrijden op de baan. De teamsprintsters nemen het later vandaag op tegen de Australische ploeg in de strijd om het goud. Maar oranje maakt nog kans op een plak vandaag: Vera Koedooder heeft bij de wereldbekerwedstrijden op de baan in Manchester een derde tijd laten noteren tijdens de kwalificaties op de individuele achtervolging. De Noord-Hollandse 3.40.464 ruim 3,5 seconden te kort op de Britse Wendy Houvenaghel die de snelste tijd liet noteren. De Australische Josephine Tomic werd tweede. In de strijd om brons neemt Koedooder het op tegen de Spaanse Leire Olaberria Dorronsoro, die slechts een fractie trager was in de kwalificatie. Gisteren was Koedooder vijfde op het onderdeel scratch.

Volgens bf-one.com is de tijd van Wendy Houvenaghel 3,30.800 en Vera een mooie tijd van 3.40.464 dan is het verschil dus toch ongeveer 9.5 sec. ????

Hoe serieus moeten we de berichtgeving van WM nemen ?????

gr. Gifkikker :D

• boegbeeld

De tijd die koedooder reed in de kwalificatie was 3,5 seconde langzamer dan houvernaghel. De tijd die jij van BF-one haalt, is de tijd gereden in de finale.

Dat zijn 2 verschillende races. WM moeten we dus uiterst serieus nemen en we moeten jou wellicht iets minder serieus nemen..OPLETTEN!!!

• Gifkikker

Sorry Boegbeeld

Ik haalde de feiten even door elkaar ik ga gewoon wee verder met het lezen in WM blijft een mooi blad. En lees het met veel interesse, maar tussen de regels door lezen is voor mij dus effe opletten.

ik ga mijn leven beteren… en mijn excuus aan het adres van WM….:X