6daagse Apeldoorn

• koen

Ik hou mijn hart vast voor de publieke belangstelling bij de komende 6daagse in Apeldoorn, ik hoop dat ik ongelijk krijg maar ik vrees dat het niet echt een succes gaat worden(nu hoop ik maar mijn verwachting onjuist is)

• patrick

alleen echte liefhebbers zullen komen, ik ben er daar 1 van. ik hoop dat ze de prijzen laag kunnen houden. ben nou 3 keer in amsterdam geweest, vanuit rotterdam en 27.50 euro is wel erg prijzig. maar ik heb het voor over. ik hoop andere ook. vind t des te jammer dat t gelijk is met zurich. heeeeeel raar/jammer eigenlijk . was er echt geen ander gaatje te vinden. 10 zesdaagse en dan ook nog 2 tegelijk ……………. echte toppers zullen voor zurich kiezen .

maar ik kom wel hoor.

• koen

Gelukkig maar (tu) de prijzen vallen in verhouding nog mee van 10 tot 25 euro, afhankelijk van dag/tribune. Maar ik vind het wel jammer dat er relatief weinig publiek komt kijken bij wedstrijden in het omnisportcentrum afgelopen weekend waren er ook leuke wedstrijden te zien (afgezien van de ligfietsen dat is niet echt mijn ding) maar er was weinig publieke belangstelling terwijl er wel kwalitatief goede renners aanwezig waren.

• Joske

Je hebt er meer nodig om het voller te laten lijken.

Toch 475 toeschouwers geturfd door de organisatie.

Als dat in Sloten op een tribune zit, lijkt het al wat, in Alkmaar een derde deel van de tribunbe.

In apeldoorn nog geen 10e deel van de tribunes met 5000 zitplaatsen.

• Renster

Apeldoorn heeft misschien even nodig om op stoom te komen maar wordt zeker de mooiste en meest gewardeerde wielerbaan van het land!

is de zesdaagse uitsluitend voor de mannen of worden de dames ook opgenomen in het programma? Zal een goede zet zijn van de organisatie!

• Amber

Maar je gaat toch niet nu al je kaarten kopen, er is nog geen deelnemersveld bekend straks is er helemaal niks aan! Lkkr gedaan!

• Splinter

Op de site van de Apeldoornse zesdaagse staat onder het kopje renners ook jeugd. Zou leuk zijn om een (of meerdere) dagen de jeugd te laten rijden. (NK? verdeeld over 6 dagen? kun je heel veel deelnemers hebben)

Maar even zonder dollen….. Jeugdwedstrijden is weer een stapje verder dan A'dam met zijn nieuwelingenkoersen. Ik ben benieuwd….

(En dan jeugd gratis toegang op bv. de zondagmiddag net als Rotterdam……. krijg je de hut wel vol denk ik)