Yondi Schmidt niet in Gent en 6daagse ?

• Peter

Hoorde dat Schmit niet in Gent en amsterdam rijdt, gooit hij de handdoek of is er een andere reden. Heeft ook geen maatjes meer op de teamsprint nu na Tim Veld ) duur ' ook Teun Mulder is vertrokken naar Cofidis. En lees bij Bf-one dat de sprinters ook weer zonder coach verder moeten. Je zou er ook moedeloos van worden.

• DeRosa

Ik kom zijn naam ook niet meer tegen op de verschillende startlijsten voor Gent die op het net rond zwerven. Ik snap er niets meer van en ook het bericht op bf-one stemt mij somber maar we moeten toch proberen de sprint atleten bij te blijven staan want die hebben nu alle steun nodig die ze maar kunnen krijgen want aan hun ligt het zeer zeker niet.

• Jaime

Op de site van de zesdaagse van Amsterdam staat overigens Schmidt vermeld met rugnummer drie. Denk dan dat hij daar dus wel start.

Overigens wel triest dat de sprinters in het verdomhoekje van de KNWU zitten. En wat Yondi betreft heeft hij al jaren lang geen coach. Pieters liet hem en Patrick Bos al links liggen en tot aan vandaag heeft hij het op eigen houtje moeten doen, en toch op het WK een dikke p.r. rijden 1.03.480 ondanks dat hij minuten moest wachten tijdens zijn start vanwege malleur aan de startmachine. ( zag laatst de uiitzending hierover op zijn site ). Als je zo sterk in je schoenen staat zal het allemaal wel goedkomen. Een beetje extra support van ons in Amsterdam kan geen kwaad denk ik.

• Rotterdammer

Het schijnt dat Teun Mulder in Manchester de teansprint rijdt met Cofidis, dus is er voor Yondi geen teamsprint want ook Tim Veldt doet niet meer mee, maar rijdt hij dan nog wel op een ander onderdeel of start hij daar ook niet. Als Nederlands kampioen op de keirin kan hij daar toch op starten.