Op de site van wielermagazine staat te lezen dat Yorick Bos nederlands kampioen op het omnium werd. Dit omnium was een omlijstingsprogramma van het NK duur.
Beste Adrie
Natuurlijk een foutje maar volgens mij kun je beter naar de redactie mailen van WM dan kunnen die mensen je met raad en daad bijstaan. In mijn werkzame leven was ik timmerman en natuurlijk fouten gemaakt maar daar leer je van. En altijd was er wel iemand die het mij of ons vertelde dat er fouten waren geslopen in het bouwsel.
Ook die red. van WM kan natuurlijk gewoon foutjes maken maar er is 1 mooie slogan die hier van toepassing is:
“Zijt gij tevreden vertel het een ander, zijt gij ontevreden vertel het ons” (het is al een hele oude)
Adrie suc6.
gr. Kübler.
Soepie de ex timmerman staat a.s. zondag langs de piste in Gent en hoopt dat daar oranje succes wordt behaald. Maar als een ander wint ook goed als er maar mooie sport ten tonele wordt gevoerd.
Dus maken wij ons op voor een hopelijk mooi en vooral gezellig EK baan … maar dat zit onze Zuiderburen wel snor..
gr. Kübler.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?