Wielermagazine blundert

• Adrie van Dam

Op de site van wielermagazine staat te lezen dat Yorick Bos nederlands kampioen op het omnium werd. Dit omnium was een omlijstingsprogramma van het NK duur.

• volgens mij

Ach ja waar gewerkt wordt daar worden fouten gemaakt.

• adrie vandam

Maar als je je profileert als het wielermagazine en je je ook zo noemt zorg dan wel dat je juiste informatie geeft. Daarbij heeft t nog ‘gewwon’ 2 dagen op de site gestaan.

• soepie

Dat we ons daar druk over kunnen maken dat is het teken dat het echt komkommer tijd is

• Henk-Jan

Gelukkig blundert (of blunderd?) een ander nooit

• DeRosa

Er zijn belangrijkere zaken aan de hand die wel een discussie waard zijn.

Ach z'n detail foutje van wielermagazine, kom op neem jij je nu zelf dan nog wel serieus ?

• Kübler

Beste Adrie

Natuurlijk een foutje maar volgens mij kun je beter naar de redactie mailen van WM dan kunnen die mensen je met raad en daad bijstaan. In mijn werkzame leven was ik timmerman en natuurlijk fouten gemaakt maar daar leer je van. En altijd was er wel iemand die het mij of ons vertelde dat er fouten waren geslopen in het bouwsel.

Ook die red. van WM kan natuurlijk gewoon foutjes maken maar er is 1 mooie slogan die hier van toepassing is:

“Zijt gij tevreden vertel het een ander, zijt gij ontevreden vertel het ons” (het is al een hele oude)

Adrie suc6.

gr. Kübler.

• soepie

Amai, Kübler maakte jij fauten alz Timmerman? Is mhar ghoed dhat ic njet tiepn kan.

Maar zonder flauwe kul, het is echt komkommer tijd aan het worden. By the way wie zakt er nog af naar Gent dit weekend voor het EK?

• Kübler

Soepie de ex timmerman staat a.s. zondag langs de piste in Gent en hoopt dat daar oranje succes wordt behaald. Maar als een ander wint ook goed als er maar mooie sport ten tonele wordt gevoerd.

Dus maken wij ons op voor een hopelijk mooi en vooral gezellig EK baan … maar dat zit onze Zuiderburen wel snor..

gr. Kübler.

• DeRosa

Afzakken naar Gent hoef ik niet maar dwars uit gaan wel en ook ik zit morgen en zondag te hopen op mooie sport met hopelijk oranje overwinningen.