Stopler en Vingerling NK Koppelkoers

• Dercksens

Prachtige prestatie van deze jonge coureurs in zo'n sterk deelnemersveld. Met ook Danny Stam en Peter Schep.

Vreemd dat Stopler buitenspel moet blijven bij de 6-daagse van Amsterdam, want Vingerling rijdt met Jonkman. En dat terwijl Vingerling en Stopler het tijdens de zesdaagse van Tilburg toch best aardig deden. Als ik Michael Vingerling was, dan weigerde ik met Jonkman te rijden.

• Ton Eyndhoven

Er was maar een koppel dat vol in de aanval ging,en dat was het duo DANNY STAM en PETER SCHEP.

Ze stranden in het zicht van de haven .Zij maakten het voor de toeschouwers tenminste nog erg spannend

KLASSE JONGENS en BEDANKT

GR TON EYNDHOVEN

• Pieter W

Op de site van de Zesdaagse van Amsterdam:

Er zijn enkele verschuivingen geweest in het deelnemersveld. Er is zelfs een 15e ploeg toegevoegd! Geert-Jan Jonkman zal rijden met Bas Giling aan zijn zijde en supertalent Michael Vingerling zal rijden met de pas 18-jarige Nick Stöpler.

• patrick

daarom is t jammer dat zuidlaren waarschynlyk niet doorgaat. Had prima leerschool geweest voor die jonge gasten.

• Kees van Glimmeren

Vingerling deed het in 2008 al heel goed in zuidlaren. Hij mocht eigenlijk niet winnen van de organisatie omdat die wilde dat noordelingen moesten winnen.

Raar wereldje dat baanwereldje.

• guus

Niets ten nadelen van deze winners maar wel jammer dat de jury zijn eigen fouten niet erkend, ik telde bij pim en jeff toch echt 5 punten meer kan aan mij liggen maar blamage voor een NK

• Sam

@ Guus flauw omdat hier zo te zetten. Op het moment dat 8 koppels een kleinere renners groep (6 koppels) renners op achterstand zette en Vermeulen /Ligthart daar 20 meter achter reden meldde de speaker dat dit de leidende groep in de wedstrijd was (was de ingehaalde groep groter dan de 8 koppels die rond reden dan waren Ligrhart/Vermeulen de leiders waarvanaf gebeld moest worden) Zodoende werd er dus gebeld van het peloton en niet vanaf Ligthart/Vermeulen. De jury heeft dus terecht voet bij stuk gehouden.