Uitslagen NK baanwielrennen

• Pers

Ik zoek maar vind niets… Dan klagen we over publiciteit voor het NK Baanwielrennen maar niemand van de organisatie in Alkmaar houdt ons up to date?

Er ontbreekt een liveticker maar erger nog.. Nergens uitslagen?

Wie helpt?!

• Karaktermens

zie http://www.wielerland.nl

• Joske

Baantitels voor Vingerling en Knetemann ALKMAAR - Baanrenner Michael Vingerling is vrijdagavond in Alkmaar Nederlands kampioen scratch geworden. Vingerling klopte na 10 kilometer Pim Ligthart en Jeff Vermeulen. Bij de vrouwen won Roxane Knetemann goud op het onderdeel puntenkoers. Het was de eerste Nederlandse titel bij de senioren voor de dochter van de vijf jaar geleden overleden Gerrie Knetemann.

Knetemann sloot de race af met 33 punten en bleef daarmee Eva Heijmans en Kirsten Wild voor. Ook voor Vingerling was het zijn eerste seniorentitel. De coureur uit Rockanje was in 2008 nog wereldkampioen scratch bij de junioren.

Op de individuele achtervolging won Levi Heimans in de finale van Vermeulen. Het brons ging naar Tim Veldt, die Vingerling voorbleef. Wegrenner Kai Reus strandde in de kwalificaties met de negende tijd. De duur- en de sprintonderdelen zijn dit jaar gescheiden. Voor de sprinters is het NK pas eind december.

• Joske

Van Dijk laat NK baan schieten AMSTERDAM - Wielrenster Ellen van Dijk komt komend weekeinde niet in actie bij de Nederlandse kampioenschappen op de baan in Alkmaar. De tirelverdedigster op de individuele achtervolging vindt het evenement te vroeg in het baanseizoen vallen.

Ellen van Dijk Foto: Cor Vos Van Dijk was twee weken geleden nog actief bij het WK op de weg. In Mendrisio reed ze de individuele tijdrit. „Ik wil nu even rust nemen en er dan in november weer staan tijdens de wereldbekerwedstrijden op de baan in Melbourne. Daar wil ik me plaatsen voor het WK”, aldus Van Dijk.

Telesport Nieuwsbrief

• Moeskop

Nergens een complete uitslagenlijst, zelfs niet op de site van Sportpaleis Alkmaar. Ook niet op Wielerland, Wielerpunt, BF One enz. Bijzonder Amateuristisch anno 2009!

• Kübler

Sorry maar een beetje later dan gewoon hier de uitslagen :D

http://www.bf-one.com/index.php?option=com_content&view=article&id=850:spa-uitslagen&catid=39:results-from-the-tracks&Itemid=59

Ook voor de volgende dagen zal ik mijn best doen … maar alles kost tijd….dus even geduld af en toe…

gr. Kübler

• passant

NK BAAN 2009 - ALKMAAR

UITSLAG SCRATCH MANNEN

1. John Vingerling ??????? nieuwe carriere ????? >:D<

2. Pim Ligthart

3. Jeff Vermeulen

4. Dennis Smit

5. Yoeri Havik

• ongeduld

Bedankt br.one.com maar ik vind het schandalig dat sportpaleis Alkmaar niet kan zorgen dat er een persoon op het middenterein met een laptop de mensen in het land op de hoogte houd met tussenstanden en gelijk de uitslagen. Aangevuld dan later met de foto's van Rob Duin. Net zoals de uitslagen van de populaires op dinsdag die je ook pas dagen later terug vind. Nee Alkmaar dit komt net zo negatief over als die bank bij jullie in het dorp.

• Karaktermens

http://www.wielerland.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=8326&Itemid=38

1e serie puntenkoers

Nick Stöpler

Yoeri Havik

Ismael Kip

Rene Hooghiemster

Levi Heimans

Jesper Asselman

Patrick Kos

Bouke kuiper

Bram Imming

Matthe Pronk

Geert Jan Jonkman

Melvin Boskamp

2e serie puntenkoers

Barry Markus

Jeff Vermeulen

Peter Schep

Danny Stam

Dennis Smit

Arno vd Zwet

Roy Pieters

Michael Vingerling

Jos Pronk

Sipke Zijlstra

Tim Veldt

Pim Ligthart

Deze 24 renners zullen de finale puntenkoers rijden.

• hendrik.l

Ben het roerend eens met ongeduld. Ben zelf werzaam in de horeca en kan geregeld op de pc kijken. Als sportpaleis Alkmaar ook daar eens aan denkt zouden ze de baansport beter dienen. Ook ik geef Alkmaar een dikke min.