Baanfiets gezocht

• Aspirant

Hoi,

Ivm. het koude weer wat er weer aan komt wil ik binnen gaan trainen, ik wil nog geen “nieuwe dure” fiets kopen maar eerst een instapper, 2e hands fiets.

Heeft iemand iets in de aanbieding, stuur me dan een mailtje of laat hier even een berichtje achter.

Lengte: 1.78

Gewicht: 70kg

• HarrieH

Marktplaats is gewoonlijk het aangewezen adres, maar hier vind je er (nu) ook een paar:

http://www.2dehands.be/fietsen/fietsen/?qq=piste

Anders op Ebay in Duitsland en Engeland.

Bijv.: deze

Je komt op het verkeerde moment met je vraag, immers het baanseizoen staat op punt van beginnen en dan stijgt de vraag.

Een paar maanden geleden was de prijs beduidend lager.

Ook nieuwe fietsen en frames koop je het best na de jaarwisseling.

Met geluk en geduld heb je voor plm EUR 300,- en zeer fatsoenlijke fiets.

Niet de nieuwste, bijv. met een Reynolds 531 stalen frame, maar wel heel goed te gebruiken.

Voor zo'n EUR 500,- moet je zeker kunnen slagen.

Maar zoals gezegd is op het moment de spoeling dun en zal je haast om een fiets/frame te kopen de prijs doen stijgen.

Overweeg eens om per keer een fiets te huren, te kijken of je na een winter het rijden op de baan nog steeds de moeite vindt en om rustig uit te kijken naar een eigen fiets.

• Aspirant

Dank je voor je antwoord en info!!

Ik heb inderdaad al een paar keer een fiets gehuurd, beviel me opzich prima. Maar ik denk dat ik uiteindelijk goedkoper uit ben om er zelf een te kopen.

Ik merk ook erg dat niet alleen baanwielrenners de baanfietsen willen hebben. Als er 1 op marktplaats staat dan heeft hij na 1 dag bv. al 400 bezoeker dit zijn nooit alle 400 baanrenners.

• HarrieH

Klopt inderdaad. Baanrenners hebben nogal te lijden van “fixie” rijders.

Goed als je iets wilt verkopen.

Minder als je wat zoekt.

Succes verder.

• HarrieH

Stuur me even een privébericht (op mijn naam klikken)

• tim

Hoi Aspirant, kan voor minder dan 600 euro een hele goede baanfiets regelen.

groet Tim

bij interesse bel: 06-25413631

• Dennis Hendriksen

Beste Aspirant,

goed te horen dat jij jezelf eerst orienteer op wat er te koop is. Ik heb een Dolan Pre Cursa fiets staan (bekend door o.a.Chris Hoy ) en wij zijn offficieel dealer van Dolan bikes. Dus mocht je nog intresse hebben: laat het ons even weten.

Sportieve groeten,

D. Hendriksen

PS Mocht je al geslaagd zijn: laat even weten wat het is geworden!

• wesley lowik

ik kan je voor 500 euro een goede en zgan baanfiets aan bieden.

als je interesse hebt kun je me mailen.

wesleylowik@hotmail.com

gr wesley.