afgeproken werk

• patrick

he gek joh wat is t stil. waar zijn nu de reacties van dat zesdaagse afgesproken werk is. je zou toch verwachten dat er nederlandse winnaars zouden zijn bij een nederlandse zesdaagse zoals afgesproken of……..

ik heb weer genoten en ben blij als amsterdam weer begint.

• Analyst

Natuurlijk is het geen afgesporken werk, maar probber jij nu maar even uit te rekenen dat je met al die wedstrijdjes over met 1 punt verschil een zesdaagse kan winnen.

Daarbij reed Marvulli een hele slechte WK, maar was wel weer goed genoeg om de lakens uit te delen in de Tilburgse Six.

Neen, ik heb er echt wel vertrouwen in dat er “volle”" bak gereden wordt tijdens een zesdaagse.

Nou Patrick, ga lekker slapen en droom maar lekker verder. Mij zien ze niet meer op een zesdaagse.

• Baanman

Ik deel toch echt de mening van Patrick. Ik snap nog steeds niet dat al die mensen die vinden dat het allemaal vooropgezet is nog steeds naar een zesdaagse gaan. Blijf dan lekker thuis dan hoef je je ook niet te ergeren.

Op naar Amsterdam zou ik zeggen……………

• Joske

En ook Apeldoorn nog van 17 t.m. 22 dec

• Ottie

En de Zesdaagse van het Noorden niet te vergeten van 5 tot en met 10 november 2008!!!!

• Peter

Toen van Bon 5 minuten voor tijd een ronde goed maakte en daarna met Pim ook nog aan de leiding kwam qua punten ging ik echt van mijn geloof en dacht, dus toch afgesproken werk en van Bon Ligthart gaan winnen. Toen kwam die laatste beslissende sprint en kwam mijn geloof weer terug. NIETS AFGESPROKEN en helaas geen Nederlands koppel als winnaar in Tilburg.

• stutata

Lampater en Schaar waren de sterkste in deze zesdaagse , op een WK koppelkoers hadden ze de overwinning niet laten lopen , maar in een zesdaagse gelden ( helaas ! ) andere wetten. Overigens een zeer goed rijdende Marguet gezien.

• BS

2008 ? Dan zal de winnaar wel bekend zijn.

• Ottie

excuseert u mijn lompheid…… 5 tot en met 10 november 2009 natuurlijk……. die middelvinger typt niet zo makkelijk met cijfers op de bovenste rij….. ;-)

• Herogewier

THja het blijven profs en er zal niet meer of minder worden verkocht dan in andere weg prof wedstrijden. Maar blijf vooral genieten van het wielrennen en denk over die dingen niet te veel na. De binummers, daar wordt nog wel wat geschoven, vooral natuurlijk bij de dernykoersen. Maar in de jachten wordt er wel degelijk erg hard gekoerst en gaan ze er volle bak voor. Ik vond deze zesadaagse vooral mooi door de leuke koppels met jonge gasten en ervaren rotten. Dat gaf erg leuke achtervolgingen en pogingen tot ontsnappen. Marvulli was sowiezo dit hele jaar wat minder, maar een WK met maar 150 rondes is totaal anders dan avond aan avond, waar andere dingen gaan meespelen natuurlijk. Hij is zesdaagse renmner en daar is die heel goed in en dat heeft ie toch weer laten zien.