Vingerling-Stöpler in Tilburgse Six

• Buurman v.d.Klimgeit

Van 31 maart t/m 4 april zal in Tilburg de 1e Zesdaagse van Brabant worden verreden, één van de deelnemende koppels zijn Michael Vingerling - Nick Stöpler. De achttienjarige renners van de formatie van KOGA - Credit Force zullen hun debuut maken in een profzesdaagse. Afgelopen baanseizoen werden zij tweede op het NK Koppelkoers en in de UIV Cup tijdens de Zesdaagse van Rotterdam. De renners hebben bewust gekozen voor het rijden van deze Zesdaagse omdat ze hier veel ervaring kunnen opdoen tussen de profrenners.

Hopelijk is Vingeling van zijn lichamelijke ongemakken hersteld want dinsdagavond kon je duidelijk zien dat hij tijdens de voorjaarscompetitie op de baan van Alkmaar niet in zijn normale doen was.

• Renner

Michael had net een zwaar trainingskamp achter de rug in valencia, denkt dus dat het niet heel relevant was die avond voor z'n jonge renner.

• GHANS

Ik heb begrepen dat dinsdagavond de halve koga creditforce ploeg ziekjes was en daarom vielen de resultaten tegen..

• Peter

Das mooi. Ik kijk er naar uit

• HarrieH

Van 31 maart t/m 4 april zal in Tilburg de 1e Zesdaagse van Brabant worden verreden

In Duinkerken doen ze al jarenlang 5 of 6 dagen over een vierdaagse.

In Brabant doen ze een zesdaagse in 5 dagen.

Het wordt steeds gekker.

Of mag je een (begin)dag overslaan ?

• Herogewier

Hebben ze bij jullie geen schrikelmaart, je weet toch dat die maand dit keer 32 dagen telt

• Herogewier

Ik had trouwens begrepen dat er wellicht nog wat meer UIV gangers mee gaan doen. Wanneer weten ze ongeveer het totale deelnemersveld ?

• Peter

Ik heb begrepen dat aankomende week het rennersveld wordt bekend gemaakt.