2e dag Hasselt

• Joske

TOTAALSTAND

1 3 VAN BON LAMPATER 0 142

2 11 O'SHEA HOWARD 0 110

3 9 MERTENS MARVULLI 1 124

4 1 DE KETELE RISI 1 110

5 4 STAM SCHEP 1 71

6 10 MARGUET AESCHBACH 3 64

7 2 PEREZ DONADIO 3 29

8 6 DENEEF SCHETS 4 42

9 12 DE POORTERE BEIKIRCH 4 20

10 7 CICCONE MASOTTI 4 13

11 5 DE FAUW VERMEULEN 6 75

12 8 COCQUYT HESTER 7 22

En een mooi stuk in de Stentor, Léon!

• patrick

Gisteren vanuit rotterdam richting Hasselt vertrokken om mijn jaarlijks bezoekje aan hasselt te volbrengen.

Waren inderdaad een aantal veranderingen, onder andere minder tribune ruimte en de trap naar het middenterrein was verplaatst. maar ja daar komen we niet voor.

Het rennersveld had weer wat verandringen doorgemaakt wat positief uitpakt naar mijn mening. Een hele goede Van Bon is samen met Lampater echt een favoriet voor de eindoverwinning, en die australiers zijn ook een genot om te zien. Nog geen 20 jaar!!! maar rondrijdend tussen toch ook ervaren mannen als Risi, Stam, Marvulli, Aesbach, Beikirch, Schep , De Fauw als of ze het al een aantal jaren doen. Moeten maar niet heel de winter in europa blijven anders zijn de zesdaagses al beslist in de toekomst.

Toch jammer dat Stam en Schep weer samen een duo vormen. Ik vind ze allebij heel goed maar samen blijf ik ze geen goed duo vinden. Gister weer een paar keer gezien dat t kanjers zijn maar samen …… Van Bon/Schep en Stam/lampater had voor hun beide beter geweest maar ja wie ben ik. Hoop wel dat t volgend zesdaagse seizoen anders zal zijn voor ze.

Tot slot roep ik ierdereen op die zin en tijd hebben om nog een keertje naar hasselt te gaan deze week. Voor de entree prijzen en de consumptie prijzen hoef je niet bang te zijn, die zijn heel netjes.

groetjes