BF-one

• Stayer

Iemand enig iedee waarom de tekst van de diverse bijdrage op Bf-one ineens is verkleind ?.

Van een PC scherm zit men gemiddeld toch wel een 40, 50 of 60 cm verwijderd, dus toch verder weg dan van een boek, tijdschrift of krant welke men leest.

Door het dagelijks voor het scherm zitten gaat de kwaliteit van de ogen zo al achteruit.

Stel mij enkel wel de vraag wat het nut van is van het verkleinen van die diverse teksten ?

En nu bij de laatste bijdrage over Terugblik Zesdaagse Berlijn 2009 staat het daar weer in het grotere (goed leesbare) lettertype.

http://www.bf-one.com

• Javelin

Beste Stayer,

Ook mij was het kleinere lettertype opgevallen en ik ben er ook niet zo blij mee. Het stuk over de zesdaagse is door mij geplaatst, vandaar dat er een groter lettertype is gebruikt.

Overigens nodigen we iedereen uit om dergelijke klachten of suggesties te melden.

In het submenu staat contact Redactie. Daarachter vind je mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Via deze prikpagina kan het natuurlijk ook.

• Kübler

Beste Stayer..

Mijn excuses als het lettertype op de kleine stand staat op uw PC. Maar in deze uitvoering van bf-one.com kunt U rechtsboven in de header bij Zoeken. Daar precies ziet U AAA drukt U eens op 1 van die A letters en U kunt zelf aanpassen hoe groot U de tekst wilt lezen.

Zoveel smaken zoveel wensen mocht U meer wensen hebben dan horen wij dat graag.

m.vr.gr. Rob Duin. ( ik hoor graag als het gelukt is ?)