Kanis het enige lichtpuntje?

• peterbmx

Beetje zielig, deze reactie. Het zou me niet verbazen als het iemand van het BF-One team is. Als je de prestaties een beetje relativeert of kritiek hebt op hun site wordt je direct afgezeikt als azijnpisser o.i.d. hoorde ik van een BMX-vriend. We moeten de lofzangen voor wat betreft de dames niet overdrijven, de deelname (vooral op de (team)sprintonderdelen) is beperkt. Toch heeft Willie Kanis met 2x brons en 1x goud er weer uitgehaald wat er voor haar in zat, proficiat! Verder is het flauw om alle schuld en fouten bij de bondscoach neer te leggen. Misschien ben ik de enige, maar ik had een paar jaar geleden niet verwacht dat Willie Kanis ook op de baan zo zou vlammen! Hij gaf talent dus wel degelijk een kans. Zelfs BF-One kan nu niet meer om haar heen, al blijft miss Hijgenaar hun lieverdje…

• liefhebber

Dit is een bericht waar je wat mee kan, onderbouwd zonder persoonlijk af te geven.

Ik hoop dat Rotterdammer er nog verder op ingaat.

Persoonlijk denk ik dat het niet de baan is waar het op gebeurd maar de manier waarop, met de “verhuizing” van de sprinters naar Apeldoorn is niet alleen de thuisbasis maar ook de trainingswijze veranderd.

Er staat nu immers een heel “team” beschikbaar voor ze. Als dit “team” ook in Alkmaar beschikbaar was geweest hadden ze waarschijnlijk dezelfde progressie geboekt als in het laatste half jaar.

Want feit is dat een aantal van hen er met sprongen vooruit zijn gegaan, dit komt zeker niet door de baan in Apeldoorn aangezien die nu niet als de snelste bekend staat.

• Rotterdammer

U Amsterdammer verdiend het van mijn kant uit geen reactie als je zo met modder gooit en over kakkerlakken begint. Gezien uw uitlatingen heb ik alleen maar miachting voor zo'n iemand. Het nadeel van dit discussie vorm is dat ik misschien wel reageer op en holigan van een jaar of 18. Denk niet dat een volwassene met een normaat iq zoiets schrijf. Kan op alle beschuldigingen aan het adres van mijn clubgenootje een weerword geven maar dat bent U niet waard.

Met de hoogste minachting,

Sjaak Helderman

• Rotterdammer

Natuurlijk reageer ik niet meer op deze gefrusteerde zich Amsterdammer noemende acociaal. Later misschien nog eens tijdens een normaal voerende discussie. En de banen van Amsterdam en Amsterdam hebben er niets mee te maken. Liefhebber verwoord het heel juist

• Rotterdammer

Als ik het interview lees in de volkskrant houd Yondi de eer ( lees fout ) aan zich zelf voor wat betreft zijn tijd in Alkmaar. Maar ik zeg hierbij `geen coach die hem daar op wees `