Complimenten

• Mens

IK vind dat er nu ook wel eens wat positiefs gezegd mag worden tov het Omnisportcentrum, Bij deze mijn complimenten voor de goede organisatie,

enige verbeterpunt, zou kunnen zijn dat er iets beter op gelet zou kunnen worden, dat nieuwelingen hun fiets en spullen weghalen, voor de junioren en elite komen. Veel junioren gaan met pa en ma op de tribune zitten en laten hun rollenbank fiets etc nog op het middenplein staan! Maar verder was het gewoon goed georganiseerd! OOK MET DE PASJES en MET DE ROLLENBANKEN, is alles goedgekomen ;)

• Carolien

Ik sluit me aan bij Mens. Apeldoorn goed gedaan! Het was erg leuk en het ging veel soupeler dan van te voren verwacht.

Ook van mij toch een verbeterpunt, zonder directe oplossing; het liep niet lekker met de afmeldingen en de aanpassing van de startlijsten. Vaak was het niet duidelijk dat rensters zich hadden afgemeld of niet hadden bevestigd en dus afgemeld. Hierdoor moesten startlijsten op het laatste moment worden aangepast, moest er opnieuw geloot worden en werd er een kwalificatie puntenkoers gereden zonder dat er iemand hoefde af te vallen.

• Marcel

Dat was echt komisch! Ik zat daar en een renster vroeg mij hoeveel er stonden. Ik zeg 24, zei nee ,echt, Ik echt. De jury 3 keer tellen. Ja 24, maar we gaan toch rijden en wij naar huis om de volgende dag weer te kunnen genieten. Ikzelf (als toeschouwer) vond het een goede organisatie, een mooi kampioenschap met veel deelnemers. Dus daarom ook terecht dat het de komende 3 jaar weer in apeldoorn is en ik hoop weer tussen kerst en nieuwjaar. Het verbeterpunt van Carolien deel ik zeker.