Uitslagen dag 4 NK baan

• Joske

Ja, alleen weet je dat pas 14 dagen voor het evenement begint.

• m.slabbekoorn@planet.nl

Hoe was de koppelkoers, kunnen we wat verwachten op de 6-daagse van Dekker en Mouris?

• Joske

werden helemaal zoek gereden

Ik denk dat Thomas niet veel te zoeken heeft op de baan.

Het NK was in ieder geval niet meer dan een poging, zo was mijn indruk

• nieuwsgierig

Ach Joske, was dat ook niet de reden dat van Bon en Stam niet meededen. Als er geld valt te halen wel, maar bij een NK niet.

• Koen

Hetzelfde toch met Theo Bos, NK past niet in zijn voorbereiding/opbouw etc.

meedoen in Ahoy blijkbaar wel. Het geeft niet dat hij die keus maakt maar kom dan niet met zo'n smoes. Overigens nu ik het NK heb gezien besef ik ook hoe nep die wedstrijden bij de zesdaagse wedstrijden wel niet zijn.

• teckelle

Wel echt een sterk deelnemersveld op de koppelkoers zeg!

• Joost Gent

Dekker deed het juist heel goed. zijn 1e keer op de baan sinds de junioren!!! natuurlijk blijft hij door mouris in de koers, maar zonder snelheid en ervaring reed hij toch aardig hard.. anders eindig je niet gewoon in dezelfde ronde. en op het eind van de koers kwam hij nog op kop, en dan gingen er niet veel harder meer rijden..

dus joske volgens mij heb jij er weinig kijk op, want het is de kunst hier door heen te kijken. veel lof voor Dekker want hij gaat hier wel gewoon van start, hij had het ook niet kunnen doen..

• patrick

Zo is het joost.Hij rijdt er wel en na een lange periode zonder wedstrijd en weer wennen aan het baanfietsen heeft ie het zeker goed gedaan

• Ottie

Dekker en Mouris werden toch 8e in een veld van 19 koppels. En in dezelfde ronde als de rest van het veld vanaf de 2e plaats.

• Joske

Ik had en heb Thomas altijd hoog zitten.

Een wielrenner zoals er niet veel voorkomen. Moedig van hem om te rijden, maar in het veld van de koppelkoers heeft hij met zijn statuur niet gebracht wat hij aan zijn deelname is gekoppeld.

Daar is helemaal niets mis mee om dat te constateren.

Toen ik van zijn aanmelding las, was ik verheugd dat ie kwam en het aandurfde om alweer te rijden. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat hij (nog) geen potten kon breken ,met Jens

Over de afmelding van Leon wil ik het niet eens hebben.

Degene n die iets meer van alles af weten, weten dat het niet zo ligt als hier gesuggereerd wordt. Daar wil ik het maar bij laten.