Win kaarten 6-daagse Rotterdam

• Wieler Fanaat

Ik zag op de website van Geertjan Jonkman (www.geertjanjonkman.nl) dat je daar kaarten kunt winnen voor de 6-daagse in Rotterdam. Er staat een prijsvraag (antwoorden staan gewoon op de site!) waarmee je kans maakt op de kaarten.

Geertjan maakt zijn debuut in Rotterdam.

• Onne Nijboer

Hallo ,ik weet niet precies wat de bedoeling is , maar graag zou ik in aanmerking komen voor kaarten voor de 6 daagse . en een grote wens van mij ,in 2005 heb ik het werelduurrecord baanwielrennen 65+ verbeterd , zou het niet mogelijk zijn dat ik tijdens een of andere pauze een paar rondjes op de baan mag rijden in mijn regenboogshirt, bijvoorbaat dank

• Trantini

Onno als het maar buiten om de Ahoyhal heen is …. lekker die frisse neus in de wind kortom geen oude mannen op de piste.

Lekker na genieten van je record maar niet om aandacht gaan vragen, daar is de zesdaagse in Rotterdam niet voor ingericht.

greatz: Trantini (td)

• keeske

Dit was opnieuw een bericht van “Keeske” wat niet door de beugel kan. Het is niet de eerste keer dat ik een bericht van “Keeske” moet verwijderen. Mocht er nu nogmaals een bericht komen dan zal er een IP ban volgen.

• Hans

sterker nog,

misschien moet je de baan eens afhuren in Amsterdam, Apeldoorn of Alkmaar en nodig dan een paar bussen met bejaarden erin uit. Dan kan je je record ook delen met leeftijdsgenoten.. wel zo leuk!

Niet in Ahoy als mensen topsport willen zien.

• Beheerder Baanwielrennen

Vriendelijk verzoek van de beheerder van de startpagina.

Wil iedereen hier een beetje op zijn taal letten en geen kwetsende berichten plaatsen..