Stemming tijdstip NK baan

• baanrenner

Voorgaande jaren waren er veel meningen en vooral tegenstanders over het tijdstip van het nk baan tussen kers en oud en nieuw. Graag hoor ik de mening van andere hier over.

• kanone

Je maakt de baansport er niet populair mee, zeer slecht gekozen tijdstip. maar ja commerciele belangen he' ( tv )

• Baanman

Ook ik ben van mening dat het een slecht tijdstip is. Ik weet niet of het commerciële belangen zijn. Komt het op TV dan?

• Tjerk

TV ? …. nauwelijks

Waarschijnlijk alleen een stukje over Theo Bos en Marianne Vos die niet gekomen zijn. Verder nog 5 minuten sfeerbeelden en dan heb je het wel gehad.

• jammer

Mijn baas heeft al te kennen gegeven volgend jaar tussen kerst en oud en nieuw geen vrij te geven aan mij.Andere willen ook vrij.

Heel jammer voor de kids .Dan geen NK voor hun.

Kennis ging altijd op vacantie in die tijd.De enige periode dat hij op vacantie kan omdat bedrijf dicht is.Kan niet want moet naar NK met zijn zoon.

Kijk je moet niks natuurlijk maar het blijft een waardeloze tijd om NK te organiseren.Verdeel het dan over een aantal weekenden of splits de categorieen.

Het zal voor sommige perfect uitkomen die hebben dan mazzel

Fijne Kerst let op wat je eet.en allemaal een goed NK.

• baanrenner

slecht tijdstip

• kerstman

goed tijdstip ! wanneer hebben de studenten anders vrij ??? na het wegseizoen is er genoeg tijd even te rusten en weer op te bouwen naar het NK baan, en erna is er nog genoeg tijd weer wat te rusten en weer op te bouwen naar het wegseizoen! Moeite met serieus te blijven met de kerstdagen??? pech gehad! zo hebben de serieuze toegewijde renners weer voordeel!baanrenner schreef:

• PePe

Prima tijdstip, het enige tijdstip dat het grootste gedeelte van Nederland vrij is, dus ouders ook met hun kinderen mee kunnen.

En als je op je werk geen vrij kunt krijgen, misschien toch het verkeerde beroep gekozen :-).

• Marcel

Ikzelf ben er twee dagen wezen kijken met de kinderen, en kan niet zeggen dat het een verkeerde datum is. Toch behoorlijk wat plubliek, veel deelnemers en prachtige wedstrijden op een geweldige baan. Maar voor de een doe je het goed en voor de andere weer niet. Het is ook nooit goed! Jammer.