Startlijsten per onderdeel NK Baan

• Joske

Alleen de mannenkoppelkoers is uitgebreid naar 20 koppels

Zie verder onder www.baanwielrennen-adelaar.org

• G1ant

Wel opvallend dat de organisatie zo hard reclame maakt met Theo Bos, en dat hij nergens meedoet volgens deze startlijsten. Beetje misleidend.

Verder wel wat leuke deelnemers. Thomas Dekker op de koppelkoers. Leon van Bon op meerdere onderdelen. Mountainbiker Ramses Bekkenk op de achtervolging. En BMX'er Rob van de Wildeberg op de sprint.

• Joske

Op moment van reclame-uitingen bedenken was het nog niet bekend dat Bos er mogelijk niet zou zijn.

De kans dat Theo alsnog komt is niet uitgesloten.

Vermoedelijk rijdt hij dan duuronderdelen.

Gezien omstandigheden is het niet waarschijnlijk dat Leon van Bon gaat starten. Hij heeft echter nog niet officieel afgeschreven.

Dit soort gegevens blijf je houden.

Het allemaal lange termijnwerk in de voorbereidingen en korte termijnwerk in de aanmeldingen en zeker de afmeldingen.

• Herogewier

Wat is er met Leon dan, of is dat met het oog op drukke zesdaagse programma ?

• anne

wanneer worden de lotingen bekend gemaakt?

• Peter

Welke lotingen ??

• Joske

Anne bedoelt de startvolgorde van bv. de ritten bij de achtervolgingen.

Wie starten er in rit 1 enz.

Daar wordt op dit moment aan gewerkt, maar we hebben te maken met wijzingingen, afschrijvingen e.d.

Mocht het allemaal nog redelijk snel vrij zeker vaststaan dan ontvangen de renners dat op hun persoonlijke email.

• lo

In de startlijsten van de junioren (3km) en Mannen (4km) staan namen van renners die de limiettijd (kwalificatietijd) van resp. 3'50“ of 4'56” niet hebben gereden.

Betreft het hier de inschrijvingslijsten of de definitieve startlijsten.

Vb.

Bij de junioren staan in de startlijst van 21 junioren ca. 6 á 8 stuks welke de kwalificatietijd van 3'50" niet hebben behaald.

• Tjerk

Inderdaad, mijn zoon heeft de limiet niet gehaald (3.54), maar hij staat met een aantal anderen (die het ook niet gehaald hebben) wel op de startlijst.

Van de KNWU heb ik echter geen bevestiging gehad! Dit lijkt mij wel noodzakelijk?

Of kan ik er vanuit gaan dat hij kan starten ?

• Joske

Neen, limiettijd niet gehaald, betekent dat men van de startlijsten wordt afgevoerd.

Die wijzigingen krijgen alle renners die aan deze onderdelen meedoen, thuisgestuurd op hun eigen e-adres.

De lijsten op de website zijn de algemene lijsten, waaraan men kon zien of de aanmeldingen binnen waren gekomen en verwerkt.

Deze lijsten zijn niet bedoeld als definitieve lijst.

Die lijsten worden dus rechtstreeks toegezonden.

Vanmorgen zijn om 8.47 uur de laatst bekende lijsten opgestuurd naar alle deelnemers die zich hadden aangemeld.

Er is wel degelijk bekendgemaakt aan de renners in Apeldoorn, dat degenen die de limiet daar niet haalden, niet konden starten.