Terpstra

• patrick

Jammer voor niki van deze afzegging maar natuurlijk ook voor Stroetinga! Wel de kans om Stroetinga aan een partner te koppelen om mee te doen voor het podium.

Het makkelijkst is om hem aan Aesbach te koppelen. Dat verdiend Aesbach in mijn ogen ook. Of het hele veld omgooien : Lampater/Aesbach (al paar keer samengereden), Marvulli/Laneras (al in Zurich samen) en dan Schep samen met Stroetinga . Wim voor de snelheid en Peter voor het duurwerk. Plus een Nederlands duo. Dan heb je samen met Risi/Stam en Bartko/Beikirch 5 teams die kunnen strijden voor t podium. En met van Bon/de Ketele en Dekker/Mouris 2 outsiders

Dit advies is natuurlijk gratis meneer Sercu.

• stutata

Beste Patrick , Een goede oplossing Schep-Stroetinga , als Peter Schep er eens een keer echt voor gaat in een zesdaagse dan is het gegarandeerd een koppel voor het podium. We missen helaas koppels als Morkov- Rasmussen en Pollack-Kluge , er is denk ik te veel budget naar de sprinters gegaan , erg jammer want ik denk dat Rotterdam het allersterkste deelnemersveld van het seizoen zou kunnen hebben.