7 sprinters in Rotterdam ???

• Henk

Zie bij bf-one een foto met de namen van 7 sprinters voor Ahoy. Waarom een ongelijk aantal. Weet iemand daar iets meer van.

• Peter

Het ongelijk aantal weet ik niet maar er komen nog 2 renners bij, namelijk de beste 2 sprinters van het NK

• Ottie

Toch beter lezen Peter, de beste 2 sprinters die nog niet op de lijst met deelnemende namen staan. Dat is toch iets anders dan de beste 2 sprinters van het NK, want die staan er wel al tussen lijkt me.

• johan

Zo werd het wel op de persconferentie verteld Rudie, men bedoelt dan de 2 beste sprinters die nog niet op de deelnemers lijst staan. Zal de strijd gaan tussen de gebroeders Bos (Patrick en Yorick) en Jaime vd Lugt

• Ottie

Lezen is moeilijk he? want dat meldt Peter dus niet….. die zegt dat de 2 beste van het NK erbij komen, maar als ik die 7 namen zo zie dan zitten de 2 beste van het NK er al bij…… of er moeten hele grote verrassingen gaan komen toch?

• Henk

Op de website van Yondi Schmidt staat het ook duidelijk beschreven.Dus buiten Teun Mulder, Tim Veldt en Yondi Schmidt de beste daaropvolgende sprinters en dan er van uitgaande dat deze drie ook daadwerkelijk bovenaan staan.

De Bosjes, Jaime van der Lugt en misschien Jelger Bisschops moeten er voor gaan strijden. Hoorde overigens dinsdagavond in Alkmaar dat Yondi Schmidt dinsdagochtend de kilometer op Apeldoorn reed in 1.04.40. Handgeklokt door Peter zijerveld. Zijn p.r. volgens z'n website was 1.05.98. Dus een verbetering van 1½ seconde. Als het inderdaad waar is, is dat een aardige verbetering. Dacht trouwens dat hij de kilometer niet meer zou rijden maar dat zal dus wel niet.

• Peter

Ik heb het gewoon verkeerd opgeschreven, mijn excuses