Deelnmers Rotterdam

• Buurman v.d.Klimgeit

Deelnemers veld Roterdamse zesdaagse

Dit zijn de volledige koppels. 1)Risi-Stam, 2) Lampater-Marvulli, 3) Beikirch-Bartko, 4) Schep-Llaneras, 5) Van Bon-De Ketele, 6) Dekker-Mouris, 7) Ligthart-Vermeulen 8) Pronk-Pronk, 9) Terpstra-Stroetinga, 10) Van Hummel-Aeschbach, 11) Jonkman-Hester, 12) Traksel-Vierhouten, 13) Giling-De Fauw

• Peter

Zesdaagse Rotterdam

Vandaag zijn de renners bekendgemaakt voor het sprinttoernooi, er komen 9 sprinters in actie op de onderdelen 200 qualificatie Teamsprint, Keirin en het sprinttoernooi.

Er zijn 7 sprinters bekend t.w.

Cris Hoy

Theo Bos

Jason Kenny

Teun Mulder

Maximilian Levi

Tim Veldt

Yondi Schmidt

Deze 7 man worden aangevuld met de beste twee renners op het sprinttoernooi van het N.K. die niet voorkomen op de lijst hierboven.

• patrick

Ik dacht dat Zabel ook zou komen. niet dus. Ik vind t een beetje tegenvallend qua topkoppels ook ivm andere zesdaagse. aesbach kon met bv lampater mee gaan doen voor t podium. De 2 denen (morkov/rasmussen) mis ik ook. nu heb je alleen stam/risi en marvulli/lampater (die wel weer moeten wennen aan elkaar wat laneras/marvulli al gedaan hadden) en bartko/beikirch. Stroetinga had ik ook een betere partner gegund. Er hadden volgens mij ook met dit veld meer goeie koppels gerealiseerd kunnen worden. Toch ga ik er 6 avonden zitten hoor.

• Woud

UIV Talents Cup. Daar vind ik geen deelnemers van. Waar zijn die te vinden?

• André

op de site van michael vingerling stonden vd week de deelnemers van de uiv cup