al uitslag van vergadering knwu bekend?

• schreeuw

Tja, als dat dan nog moet gebeuren dan is er iets niet goed gegaan in de voorbereiding waarschijnlijk?

Op het moment zelf moet de renner/renster toch zelf trappen en kijken wat ie moet doen en papa of mama is dan echt niet meer nodig. Zal me een mooi geschreeuw worden langs de baan ………. alsof met dat nog hoort als er 25 man tegelijk gaan roepen…………

En op een roller kan je toch zelf wel opstappen, afstappen etc? Lijkt me niet zo moeilijk en er lopen altijd genoeg mensen rond die je wel even een handje willen geven.

Wat een geschreeuw allemaal hier de hele tijd.

Jullie hebben liever 500 man op het binnenterrein waarschijnlijk. En dan gaan klagen dat je geen ruimte hebt zeker? Ga je bezighouden met het echte werk!

• Herogewier

Ergens natuurlijk een beetje vreemd 1 per gezin, maar mocht daar echt aanleiding toe zijn, valt daar denk ik ook wel wat voor te regelen. De praktijk zal namelijk inhouden dat niet in een gezin moeders en zusje ook normaliter de anderen coachen. En wat je extra zou moeten doen op een roller als coach zou ik ook niet weten. Mischien handje vasthouden dat je er niet afrijdt :):) Ik snap wel dat je het serieus bedoeld, maar volgens mij in de praktjik zal dit echt heel weinig problemen opleveren.

Dit zal juist ingevoerd zijn om die complete families te weren die eigenlijk zonder echte functie langs de baan staan en anderen in de weg lopen.

Het wordt door de meesten hier volgens mij allemaal gezien om rennertjes te pesten en het maar zo moeilijk mogelijk te maken, maar volgens mij zijn dit echt gewoon regels om het voor de renners allemaal wat makkelijker te maken en al die nutteloze figuren op het middenterrein te weren die daar gewoon niks te zoeken hebben. En als de renners dan klaar zijn, hun begleiders dan ook de verantwoordelijkheid nemen en dan gewoon verder lekker op de tribunes plaats nemen, is het voor iedereen denk ik goed te doen en worden het mooie wielerdagen.

• Peter

Beste actie van de KNWU van 2008. Eindelijk rust op het middenterrein waar we al jaren naar uitkijken. Niet meer als één begeleider per renner. En gelukkig niet meer zo,n chaos als in Alkmaar. Heb zelf in Alkmaar aan een dame gevraagd haar sigaret te doven. Ten behoeve van de renners(sters) hulde aan de KNWU.