als je niet iemand hebt met een licentie
moet je voor jezelf zorgen
knwu gaat hierover vergaderen wordt morgen
bekend gemaakt
speculaties op dit forum dus nog niet ten einde
Apeldoorn krijgt de zwarte Piet over Accreditatie NK maar de schuld van deze hele affaire ligt bij Alkmaar en de zich zelf zo roemende organisatie.
Vorig jaar tijdens het N.K. in Alkmaar waren er bij de Elite/ beloften, en de junioren renners bij met drie , vier of meer famileleden om zich heen omdat er niet gecontroleerd werd. Ben zelf een van de mensen geweest die er over geklaagd heeft bij de baancommissie. Vind overigens wel dat elke renner de mogelijkheid moet krijgen om één vader/ verzorger bij hem te hebben. Hoe oud de renner ook is !
“baanrenner” schrijft over Yondi Schmidt en zijn vader, zolang als ik meeloop heb ik die twee altijd samen gezien op het middenterrein en de rest van de familie zat op de tribune en zo zou het bij iedereen moeten gaan. !! En niet met het hele gezin
door elkaar de helperskaart door te geveneerlijk is eerlijk schreef:
>
>
heb je mij horen zeggen dan dat de rest van de familie ook op het midden terrein aanwezig is dacht het niet, maar heeft zijn vader een licentie die dus waarschijnlijk nodig zal zijn, ik denk van niet. dat probeerde ik als punt te maken.
ik zal yondi nooit afkraken of aanvallen. want ik ken yondi al langer dan vandaag en ga goed met hem om dus.
het ging mij erom aan te geven dat hij ook altijd samen met zijn vader als begeleider werkt. en dat als de regels doorgaan hij niet op het middenterrein zou mogen komen als hij geen licentie heeft. dat zou trouwens van de zotte zijn.
dus eerst eens op verschillende manieren interpeteren een andere renner en dan pas iemand aanvallen
Lees nu nog eens hoera wat je schreef uit het reglement en dan het laatste stuk vooral. Iedereen mag dus een papa of mama of broer of zus of opa of oma of wie ook als begeleider mee het middenterrein opnemen, net zoals Joske ook al zegt.
Lezen is en blijft moeilijk hier, let op, ik zet het laatste deel van de posting van het reglement hier neer:
begeleiders waarvan vastgesteld kan worden dat zij daadwerkelijk functioneren als de hiervoor genoemde licentiehouders!
En uit de posting van joske:
Maakt een deelnemer geen gebruik van een verzorger met licentie dan kan een accreditatie zonder licentie worden aangevraagd. Dit geldt voor 1 accreditatie per huisadres.
Deze begeleiders hoeven dus geen licentie te hebben!!!!!!!!!!!! Het staat er toch heel erg duidelijk?
Hopelijk is het nu duidelijk voor iedereen. Lezen en nog eens lezen en dan nadenken voordat men gaat roepen over dat je er nog niet op mag!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?