Accreditatie NK

• Joske

Om aan alle speculaties op dit forum een einde te maken:

De jeugd en nieuwelingen krijgen een helperskaart thuisgestuurd die kan worden ingewisseld voor een accrediatie voor het middenterrein

De overige categorieën moeten in principe gebruikmaken van een verzorger, trainer e.d. met licentie.

Maakt een deelnemer geen gebruik van een verzorger met licentie dan kan een accreditatie zonder licentie worden aangevraagd. Dit geldt voor 1 accreditatie per huisadres.

Van renners die hun programma hebben gereden, wordt de begeleider geacht het middenterrein te verlaten.

De regeling lijkt een goede regeling die natuurlijk valt en staat met de mensen die op het middenterrein zijn toegelaten. Elke renner kan dus een begeleider hebben.

Bron:

www.baanwielrennen-adelaar.org

zie onder Kalender.

• Tjerk

Dank je Joske voor het goede nieuws.

“Maakt een deelnemer geen gebruik van een verzorger met licentie dan kan een accreditatie zonder licentie worden aangevraagd. Dit geldt voor 1 accreditatie per huisadres.”

Hoe en waar kan ik deze accreditatie aanvragen?

• een renner

gewoon via de site beetje lezen Tjerk,

maar mag de verzorger nog wel helpen met opruimen van de spullen>?

• Tjerk

Ik heb een beetje boel de website gelezen, maar behalve de mededeling op de kalender zie een geen link waar ik zonder licentie een accreditatie aan kan vragen.

• ouder

Tjerk, ik zat met hetzelfde probleem.

Ik heb echte geprobeerd via de link van de NK site een accreditatie aan te vragen.

In eerste instantie kreeg ik de melding dat ik vergeten was een licentienummer in te vullen.

Daarna heb ik op de plaats van het licentienummer 5 x 0 gezet en toen accepteerde hij hem wel.

Dus probeer het zo ook eens zou 'k zeggen.

• hoera

Artikel 10. Tot het Rennerskwartier op het middenterrein van de baan hebben uitsluitend toegang:

- De deelnemende renners;

- Geaccrediteerde begeleiders (dit zijn uitsluitend gelicentieerde trainers, soigneurs, mecaniciëns of sportartsen of begeleiders waarvan vastgesteld kan worden dat zij daadwerkelijk functioneren als de hiervoor genoemde licentiehouders).

Dus je gooit het reglement weg

En in dit kampioen schap maken de schreeuwers dienst uit

• HenkS

Hoera,

ff het regelment lezen dat je zelf plaatst.

Over schreeuwers gesproken.

• Tjerk

Een mild protest maakt ons nog niet meteen schreeuwers……alleen bezorgde ouders, die het hele jaar met hun kinderen (ook 16-17 jarige kunnen echt nog wel steun gebruiken) op stap zijn en dan opeens op een NK (wat toch meer zenuwen met zich meebrengt) niet meer mogen helpen.

Is er overigens geen moderatie op dit forum? Sommige threads lopen aardig uit de hand….

• een baanrenner

ik vind trouwens dat het hierbij niet alleen over de 16 en 17 jarige moet gaan maar over alle renners.

yondi schmidt wordt altijd geholpen door zijn pa bij nationale dingen

Tim veldt, ik zie zijn pa elk jaar bij het nk

ik zelf dan.

en we kunnen allemaal wel op onszelf staan maarja een steun van iemand die je je door en door kent. is toch niet verkeerd.

• baanwielrennen.startpagina.nl

Beste Forummers,

Er is zeker controle op het forum. De discussies over de accreditatie NK levert nogal heftige discussies op. Een hele enkele keer worden er door mij een onderwerp of een bericht weggehaald. Dit is tot nu toe heel weinig gebeurd en ook nadat ik de poster daarover had ingelicht. Ik probeer alles te laten staan omdat iedereen zijn mening mag geven.

Probeer het allemaal vriendelijk te houden en geen scheldwoorden te gebruiken. Het gebruik van alleen maar hoofdletters wordt ook niet gewaardeerd.

Mochten jullie meer vragen hebben dan hoor ik het graag

baanwielrennen@startpagina.nl

Met vriendelijke groet,

Peter van Dam

Beheerder