Sprinter: Volgens mij is het wel degelijk de KNWU die het budget bepaalt, altijd geweest ook. De bondscoach moet hier vervolgens zeer creatief mee omgaan en is helaas beperkt in zijn mogelijkheden.
Het komt de sprinters trouwens op dit moment helemaal aan niets te kort lijkt mij.
Op Apeldoorn zijn het de sprinters voor en na, dus aandacht genoeg.
Mochten de sprinters, de groep waar jij denk ik ook onder valt, nu eindelijk eens iets presteren, qua limieten en dergelijke, ja dan hoor je wellicht in Wenen thuis. Heb je die limiet of progressie niet in de benen dan mag je blijven wenen thuis. (Is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk!) :-)
De sprinters die een rol van betekenis kunnen zijn, zijn ook op de toernooien te vinden, mits dit binnen hun trainingsschema past. Kijk bijvoorbeeld de verreden wedstrijden van een klasbak als Willy Kanis er maar eens op na. Theo, Teun en Tim, en Yvonne neem ik dan niet eens mee als voorbeeld.
Als de overige groep Sprinter(s) nu eens net zo hard gingen rijden als dat ze kunnen zeuren, dan had het vertrek van Theo ook minder hard aangekomen.
Dus ja, we zullen het zien of door een nieuw beleid jullie type sprinters harder gaan rijden, of dat ik mijn gelijk krijg en jullie alleen maar harder zullen gaan zeuren.
Maximiliaan