danny stam

• patrick

Danny stam wil geen zesdaagse meer rijden met peter schep volgens een bericht op rtv rijnmond. de samenwerking is tijdens gent niet goed bevallen en danny stam rijdt liever met iemand anders. ik kan hem daar geen ongelijk in geven.

• Kabouter Joup

Schep geen optie voor Danny Stam

9 december 2008

Baanwielrenner Danny Stam zal op de Zesdaagse van Rotterdam in ieder geval niet met Peter Schep als partner gaan rijden. Onlangs reden de twee samen in de Zesdaagse van Gent, maar dat is niet goed bevallen.

Danny Stam is op zoek naar een nieuwe kompaan omdat Robert Slippens onlangs besloot om de wielersport vaarwel te zeggen. Samen wonnen zij 11 zesdaagsen,waaronder in 2005 en 2006 Rotterdam.

Volgens Frank Boelé van de organisatie van de ‘Rotterdam Six’ is Schep om twee redenen geen optie: “Het rijden in Gent is niet bevallen, Stam wil niet meer met Schep rijden. Al zou dat wel zo zijn, door een sponsor-contract is het niet mogelijk dat zij samen in Rotterdam van start gaan”.

De organisatie verwacht donderdag bekend te kunnen maken met wie Stam in januari aan de start verschijnt.

http://www.rtvrijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2008%2Fdecember%2FSchep%20geen%20optie%20voor%20Danny%20Stam

• een renner

beste patrick waarom kan je hem daar geen ongelijk in geven, ik ken peter en das echt een sympathieke en vriendelijke jongen, en trouwens ook nog een enorme klasbak. maar ik vind het eerlijk gezegd vreemd dat het nu plots niet goed bevallen is, voorheen werd hij bijna altijd aan peter gekoppeld zodra slippens niet van de partij kon zijn.

• patrick

zoals in eerdere reacties die ik gaf heb ik niks tegen peter schep als renner.als mens ken ik hem niet. (zie ‘stampater’van een paar dagen geleden) .maar de combinatie met stam vind ik niet zo. peter schep kan met een andere renner echt wel voor een overwinning gaan in een zesdaagse. al denkt keisse daar anders over.

• patrick

overigens net ergens gelezen dat risi ook met stam rijdt in rotterdam. (volgens risi zelf).

• henk

Omdat het allebei duurrenners zijn.

Op persoonlijk vlak zullen er geen problemen zijn.

Maar met Risi of iemand anders die wel rap is, is het makkelijker punten scoren.

• Marco

Marvulli dat is DE partner voor Danny.

• Buch

Wim Stroetinga is ook een goede optie voor Danny