warmrijden

• bartje

Is het waar dat er maar 6 ( zes ) htr zijn toegestaan op de wielerbaan van Apeldoorn ??? Zal leuk worden tijdens het N.K.

weet iemand hier meer van

• een renner

wat bedoel je met htr?

• Adrie van Dam

hometrainers?

• een renner

ok achteraf gezien logische afkorting,

maar dit zou wel heen onpraktisch zijn, maar waar komt dit bericht vandaan bartje, ik heb alleen gelezen dat er 5 nieuwe staan, voor algemene gebruik. maar lijkt mij dat je ook je eigen mag gebruiken.

en als ze niet op het midden terrein mogen, dan gaan we toch ergens in de gang staan.

• Renner

Ik neem gewoon mijn eigen roller mee, lijkt me toch logisch dat je die mag gebruiken.

En dat midden terrein zal toch wel groot genoeg zijn?

• pietje

zit een hele dure vloer in vandaar

• een renner

nou lekker nk wordt dat als er 6 man tegelijk warm kan rijden, wat moet de rest doen, bij een kacheltje in de kleedkamer gaan zitten ofzo? daar hebben ze bij de bouw zeker niet over nagedacht? en trouwens wat voor schade kan een rollerbank nou aanrichten op een vloer?

en trouwens het lijkt mij sterk dat je niet je eigen roller mee mag nemen, 2 series scratch, a 25 man, lekker 50 gedeeld door 5/6 kom je toch op een mannetje of 10 per roller goed geregeld

wordt er ook schema opgemaakt wie wanneer mag warm rijden

• Pino

Je mag niets fietsen op het midden terrein. Maar je mag wel met elk soort schoenplaatje op het terrein lopen. Wat kan er nu meer schade aanrichten?

Wanneer er een wedstrijd op de baan wordt gehouden kunnen ze toch een extra ‘vloer’ neer leggen waar de rollers op geplaatst kunnen worden.

• een renner

je mag wel met je wielerschoenen erop lopen, maar hakjes voor de dames dat mag niet hoor, beetje rare afweging, maarja hoe komen we anders op de baan?

maar nog altijd de vraag hoe komt men aan dit bericht.

• Renner

Ik bedoel er zal toch wel rekening gehouden zijn met minstens 50 man met rollers en fietsen? Anders midden terrein vrij maken van die atletiek toestellen.