http://www.youtube.com/watch?v=7jpvA16ldzM
Weet iemand wie dit zijn? Wk in Hamar 1993 of gok ik dat verkeerd?
Volgens mij de Italiaanse gangmaker Walter Corradin met stayer Antonio Fanelli.
Inderdaad tijdens het WK op de baanwielrennen 1993 in Hamar (Noorwegen)
Was tijdens de series (nog redelijk in het gein van de wedstrijd) bij de stayers, de renner aan de leiding is de Oostenrijker Roland Königshofer met gangmaker Karl Igl.
De Italiaanse gangmaker maakt bij een aanval op de koppositie van Roland Königshofer te veel snelheid waardoor hij met zijn rol achteraan de boarding (ballustrade) raakt, de renner rijd daardoor keihard tegen de rol en komt dus ook ten val.
Na het oplappen van de baan werd deze reeks terug werd herstart en zowel de gangmaker als de Italiaanse renner gingen saarbij terug van start.
Hier op deze foto gangmaker Walter Corradin met stayer Roberto Dotti in 1992.
Stayer Schreef:
——————————————————-
> Volgens mij de Italiaanse gangmaker Walter Corradin met stayer Antonio Fanelli.
> Inderdaad tijdens het WK op de baanwielrennen 1993in Hamar (Noorwegen)
>
> Was tijdens de series (nog redelijk in het begin van de wedstrijd) bij de stayers, de renner aan deleiding is de Oostenrijker Roland Königshofer metgangmaker Karl Igl.
> De Italiaanse gangmaker maakt bij een aanval op de koppositie van Roland Königshofer te veel snelheid waardoor hij met zijn rol achteraan de boarding (ballustrade) raakt, de renner rijd daardoor keihard tegen de rol en komt dus ook ten val.
Hierbij bevestiging van wat ik toen reeds schreef dat het om gangmaker Walter Corradin en stayer Antonio Fanelli gaat.
Antonio Fanelli heeft het mij zelf bevestigd.
Pacer Schreef:
——————————————————-
> Aardig detail is dat de momenteel in Alkmaar gebruikte motorfietsen dezelfde zijn als waar het WK in Hamar toentertijd mee verreden is.
> Dus er bestaat een kleine kans dat Reinier en deze italiaan achter dezelfde motor onderuit gegaan zijn.
Het gaat niet over dezelfde motoren
Volgens mij reed met daar op dat WK in Hamar (Noorwegen) 1993 met de rode Italiaanse Cagiva stayersmotoren welke ook te zien is op één van de foto's hier in dit onderwerp gepost.
De stayersmotoren welke momenteel in Alkmaar worden gebruikt (400cc Honda's) werden wel gebouwd en gebruikt voor het WK op de baan in Stuttgart 1991.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?