10 euro korting laatste dag Zesdaagse v/h Noorden!

• Ottie

Zie onderstaand bericht:

Zesdaagse van het Noorden ATB-tocht

Op zaterdag 29 november, de laatste dag van de Zesdaagse van het Noorden in Zuidlaren, organiseert Fiets Toer Club (FTC) Dobberieders uit Zuidlaren een veldtoertocht.

De start vindt plaats in de Prins Bernhardhoeve aan de Brink Oostzijde, in het centrum van Zuidlaren. Er zijn twee afstanden: 25 en 45 kilometer. De starttijd is van 12:00 tot 13:00 uur.

Er is douche- en kleedgelegenheid bij sportpark de Wenakkers aan de Randweg 3 in Zuidlaren.

Via het centrum van Zuidlaren komen de deelnemers door het stroomdal van de Drentsche Aa, rijden vervolgens door het Kniphorstbos, en komen onder meer langs Zeegse, Oudemolen en Anloo.

Onderweg zijn er verzorgingsposten, waar deelnemers sportdrank, fruit, etc. kunnen krijgen.

Bij inschrijving via Internet kunnen deelnemers aan deze tocht een aanzienlijke korting krijgen op een tribunekaart voor de finale van de zesdaagse op zaterdagavond: de normale prijs aan de kassa van de Prins Bernhardhoeve bedraagt € 25,00, bij voorinschrijving wordt deze aangeboden voor slechts € 15,00!

FTC Dobberieders heeft hiervoor een beperkt aantal kaarten beschikbaar, dus op = op!

Informatie: Wijnand van der Schee, tel. nr.: (050) 409 17 47, info@dobberieders.nl of www.dobberieders.nl

FTC Dobberieders is aangesloten bij de Nederlandse Toer Fiets Unie (NTFU).

• Catena

Tja, ik heb mijn kaarten al besteld… Hoewel ik sowieso geen toertocht in het hoge noorden wil rijden ;)

Ottie, ook aanwezig op zaterdag?

• Ottie

Ik ben er elke dag catena!

• Marc Zeepcentrale