Site over Stayeren

• henk

Vroeger was er een site over stayeren, achter de grote motoren bestaat die nog ergens? Want ik kan hem niet meer vinden.

Ken wel bf-one en www.stayer.de maar een echte nederlandse stayerssite is die er ook?

• Stayer

Zie ook hier :

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2918&i=1397&t=1397#reply_1397

De site werd op 1 Januari 2005 opgestart door gangmaker Ronald Rol en stayer Paul Preijer.

Aanvankelijk werd deze nieuwe site met wedstrijd programma - uitslagen en aankondigingen wel goed up to date gehouden.

Nadat Ronald Rol stopte als gangmaker is de site stilgevallen.

Na een windstilte is de site dan terug opgestart een bijgehouden door gangmaker Uwe Smit, maar sinds begin dit jaar is de site helemaal verdwenen.

SPIJTIG !

• Henk

Ok dankjewel.

Toch zonde, ik hoop bf-one het dan een beetje overneemt!

• Timoner

Zowel Rob (Bf-one) als Hans (Javelin) zijn stayerfans, dus moet wel lukken.

Maar nu al staat op www.bf-one.com vrij regelmatig aankondigingen van wedstrijden, programma, namen deelnemende renners en gangmakers, uitslagen van gereden wedstrijden, wedstrijdverslagen en soms ook mooie fotoreportages van de gereden wedstrijden in Alkmaar, en soms ook wel van andere wedstrijden.

Dus stayerfans worden daar niet in de kou gelaten, waarvoor dank.

• Henk

Leuk stuk over de nieuwe jonge Stayers op www.bf-one.com.

Bedankt daarvoor.

• Stayer

Mooi, 3 nieuwe youngsters welke het proberen als stayer.

Maar waar zit o.a. Ronald Schür, dat was een 4-tal jaren gelden ook een nieuw talent achter de motor (zowat samen begonnen met Reinier Hönig), maar ik bemerk deze niet meer (achter de motor natuurlijk).