Wat een baan!!!!!

• Joske

De baan heeft een hoek van 43 graden.

WK is al maanden geleden toegekend na een vergadering in Denemakren door de UCI

Vanavond opnieuw, zoals elke avond: meer dan 120 man op de baan.

De groepen worden steeds groter: vorige week maandag 98.

Morgenavond vast dernytraining voor groepen renners die het rijden achter de derny willen leren en meer gevorderden.

Woensdag worden zeker weer 125 man verwacht.

Donderdag voorbereiding opening tot 20.00 uur, daarna gewoon training zoals op de kalender.

www.baanwielrennen-adelaar.org

• DeRosa

Een geweldige impuls dat WK.

Wat goed dat er al zoveel renners op de baan zijn, het leeft dus wel degelijk!!!!!!!

Wat vinden de sprinters van de baan, had gehoord dat Yvonne Hijgenaar er al had op gereden.

• Stayer

Hoe slechter het weer word (koud, vorst, regen, wind, storm) en met slecht bereidbare wegen, hoe meer renners zullen komen opdagen om gezellig lekker warm (en veilig) binnen te kunnen trainen.

• Henk

Hoorde van de sprinters dat de baan op dit moment niet zo snel is als in Alkmaar maar kan ook nog te maken hebben met vocht wat nog in het gebouw hangt.

Zogenaamd bouwvocht.

• Carolien

Ik had het gevoel dat je heel hard kan op de sprint op deze baan. Een blik om mijn teller bevestigde dat. Lijkt me heerlijk om daar sprint te rijden en ik verwacht snelle tijden van de sprinters op het nk.

• Berndt

Een teller op je baanfiets?

Moet ik je nu serieus nemen…

• DeRosa

Wellicht ook een GPS zeker?????????

• Steher

SRM ok, maar een teller…

• Steher

Zouden ze nog gaan stayeren op Apeldoorn of ligt dat niet in de planning?

• BS

Die bereidbare wegen, dat intrigeert me !

Met een beetje boter in een pannetje ?