Zowel foto's als ontwerpen van producten hebben eigendomsrecht.
Zie de 10e foto op http://www.pixagogo.com/8606134202
Hier zien we Adrie Visser van DSB op een BT met opdruk KOGA en op de achtervork “Design by Van TUYL”.
En die BeOne van Peter Schep is ook nog een ander frame dan deze van Robert Slippens en Danny Stam ?
En ook die KOGA van Franco Marvulli lijkt mij geen echt Koga frame
Andere opmerking :
Waarom rijden al die grote mannen op (te) kleine frames, eerst alleen Franco Marvulli, maar ook Peter Schep, Jens Mouris enz.
Alleen Robert Bartko rijd voor zijn grote gestalte nog op een normaal frame !
Omdat voor een (relatief kleine, maar wel goed gespecialiseerd in baanspullen) framebouwer één (of een paar) mallen nu eenmaal een stuk goedkoper is dan veel mallen. Het zelfde geldt voor maken, op voorraad houden en verkopen van div. framematen.
Slim omgaan met (beperkt aantal) framematen (desnoods één) en div. stuur- en zadelpennen is dus lucratief voor de fabrikant, maar ook voor de consument.
Zolang de boel past is het voor de renner goed.
Invloed op stuureigenschappen zijn theorestisch en in de praktijk amper voelbaar. Hooguit een excuus om iets nieuws of aparts te willen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?