respect voor de jury

• live ticker adam

Waarschijnlijk wel, maar niet 100% zeker.

• Ottie

Ja, Jan Willem, het valt niet mee soms. ik heb je maandag niet eens gezien, waar zat je?

• Javelin

Hulde aan ALLE livetickers. Zo snel raken we eraan gewend, dat we denken dat we er op kunnen rekenen. Internet staat nog steeds in de kinderschoenen en de livetickers proberen het op deze manier. Eén van de beste initiatieven van de laatste jaren !!!

Ga door jongens. Net na zelf aanwezig zijn vind ik jullie werk het mooiste om te volgen.

Radio en TV zijn natuurlijk veel groter, maar niet overal aanwezig.

• Edwin

op mijn werk nog steeds de oude site, thuis wel alle updates - zo wordt de zesdaagse toch weer een bezigheid voor in de avond

zeker respect voor de live-ticker, het zou voor mij teveel van het goede zijn

• Baanman

Ik heb helaas ook nog de “oude” site. Bij mij gaat het tot 23/10 tot 19.30 uur

• Baanman

Bij mij ook nog de “oude” site. Ik kan alleen maar kijken tot 23/10 19.30 uur

• liveticker a'dam

Dat is wel jammer… Wat misschien kan helpen is even je internetgeschiedenis te verwijderen (cookies, offline site gegevens enzovoort) en dan je pc opnieuw te starten. Dat zeiden de mensen van bratpack die de site hebben gebouwd (en verplaatst)

Hoop voor je dat het werkt.

• duck

A tribune. Heb jou ook nergens gezien. je merkt wel dat de baan het het veld 2 volledig gescheiden werelden zijn. Jaap en anna vdb nog gezien en onder de renners dan nog een paar die ik kende maar dat was het ook wel. maar niet te min wel mooi om is mee te maken.

• waterfietser

Helaas nog altijd de oude site. Dat wordt dus niets vanavond.

Jammer dat ze zoiets juist tijdens het evenement moeten doen.

• liveticker a'dam

Tsja het blijft vreemd, de meeste mensen zien de nieuwe site (echt 90% van nederland verzekerde die man van bratpack me)… je zal maar net bij die andere 10% zitten…

Maarja. Ik sta verder machteloos daartegen ;)