respect voor de jury

• duck

tjonge, ik was maandag avond bij de 6-daagse van amsterdam voor het eerst live aanwezig bij een koppelkoers. Wat een gekrioel. Echt respect voor de jury dat ze dat uit mekaar kunnen houden. Ik kon het alleen volgen dankzij het scorebord iig :+

• DeRosa

Tijdens het EK afgelopen weekend in Alkmaar had de jury een ronde van de Zwitsers over het hoofd gezien maar werd gelukkig na de finish recht getrokken.

• live ticker adam

Mag de live ticker dan ook wat respect :P Als je echt een beetje voorbereid bent valt het wel goed te volgen. Maar klopt, als het de eerste keer is dat je live een baanwedstrijd volgt snap ik dat het bijna onmogelijk is om te volgen!

• Peter

Het is inderdaad goed te volgen als je voorbereid bent. Toen ik de eerste keer een koppelkoers begreep ik er helemaal niets van. Maar als je ze vaker kijkt dan kun je het heel goed volgen en is het ook leuk

• Catena

Alsjeblieft…mensen die zichzelf op de borst kloppen….

Maar wel alle respect voor de jury! Niet alleen bij de baanwedstrijden, maar overal!

• Edwin

is er op deze mooie donderdagmiddag geen live ticker? of dringt het niet door tot hier?

of wordt de website weer gewoon ouderwets een uur na afloop bijgewerkt, na een fietstocht door een koud en donker Amsterdam?

• live ticker a'dam

donderdag is er gewoon de hele avond van 17:45 tot 0:00 live verslag geweest…dus het zal wel aan jou kant liggen?

• Peter

Ik had ook het probleem dat er hele avond niets was te zien, opeens vanaf omstreeks 23.00 uur stond alles er ineens.

• live ticker a'dam

Ik heb het nagevraagd, en we zijn gisteren op een andere server geplaatst ‘s morgensvroeg. Bij de meeste providers is dit binnen 1 a 2 uur doorgevoerd. Maar bij sommige extreme gevallen kan het tot 24 uur duren, die zagen dus de ’oude' site en kregen niks mee van de updates…helaas!

• Peter (Beheerder)

Ok, duidelijk. Nu werkt het weer perfect. Ik kan het morgen weer live aanschouwen want dan ben ik er zelf.

Doe je dit trouwens ook bij de Rotterdamse Zesdaagse?