onkiese uitspraak van Keisse

• Buurman v.d.Klimgeit

Onderstaand citaat is genomen uit Sportwereld van woensdag 20 augustus jl. en

Iljo Keisse doet daarin een uitspraak die ik niet passend vind.“zouden ze weleens kennis kunnen maken met de ballustrade.”,In Gent maakte Isaac Galvez (zesdaagse 2006) kennis met de ballustrade en de aflopp is iedere baanliefhebber bekend..Keisses uitspraak haalt, althans bij mij, droevige, herinneringen naar boven. Zijn boosheid kan ik begrijpen, al zijn het niet alleen de Canadezen die het Belgische koppel terughaalde, zijn uitspraak is ondoordacht.

Citaat:

En zeggen dat een ander koppel zonder veel hoogstaande ploegkoerszeges Keisse-De Ketele terughaalde toen ze hun jump richting ronde voorsprong inzetten: de Canadezen. Keisse: ‘Op dat ogenblik lagen die mannen drie ronden achter. Dan moet je achteraan in het peloton zitten in plaats van te jagen op iemand die nog probeert te winnen. Ik ben er meteen na de koers naartoe gereden en heb veel dingen met @!#$ en @!#$ geroepen. Die mannen weten niet wat koers is. Als zij naar de Zesdaagse van Gent zouden komen, gesteld dat ze al mogen komen, zouden ze weleens kennis kunnen maken met de balustrade.’ Behalve onwillige Canadezen reed De Ketele ook nog eens lek

• Baanfan

Een harde uitspraak misschien is de uitspraak gedaan vlak na de wedstrijd. Een beetje in het heetst van de strijd zal ik maar zeggen. Hij zal het nu misschien niet meer zo zeggen. Het blijft wel een misplaatste uitspraak. Buurman v.d.Klimgeit schreef:

>

> Onderstaand citaat is genomen uit Sportwereld van woensdag

> 20 augustus jl. en

> Iljo Keisse doet daarin een uitspraak die ik niet passend

> vind."zouden ze weleens kennis kunnen maken met de

> ballustrade.",In Gent maakte Isaac Galvez (zesdaagse 2006)

> kennis met de ballustrade en de aflopp is iedere

> baanliefhebber bekend..Keisses uitspraak haalt, althans bij

> mij, droevige, herinneringen naar boven. Zijn boosheid kan ik

> begrijpen, al zijn het niet alleen de Canadezen die het

> Belgische koppel terughaalde, zijn uitspraak is ondoordacht.

>

> Citaat:

> En zeggen dat een ander koppel zonder veel hoogstaande

> ploegkoerszeges Keisse-De Ketele terughaalde toen ze hun jump

> richting ronde voorsprong inzetten: de Canadezen. Keisse: 'Op

> dat ogenblik lagen die mannen drie ronden achter. Dan moet je

> achteraan in het peloton zitten in plaats van te jagen op

> iemand die nog probeert te winnen. Ik ben er meteen na de

> koers naartoe gereden en heb veel dingen met @!#$ en @!#$

> geroepen. Die mannen weten niet wat koers is. Als zij naar de

> Zesdaagse van Gent zouden komen, gesteld dat ze al mogen

> komen, zouden ze weleens kennis kunnen maken met de

> balustrade.' Behalve onwillige Canadezen reed De Ketele ook

> nog eens lek

• silch

Keisse begint een beetje door te slaan. Deze winter al ruzie met organisatoren van zesdaagse omdat ie vindt dat hij bij de grote jongens hoort. Dan gezeur over Nederlanders die hem van een medaille af hebben gehouden en nu zijn het weer de Canadezen? Als de kapotgereden Canadezen jouw vlucht ongedaan maken, was je gewoon niet sterk genoeg.

Als een waardig kampioen zoek je de schuld bij jezelf en leg je je mislukking niet neer bij anderen. Overigens heb ik van Keisse in dit soort wedstrijden (zesdaagse is echt ander kaliber) nog geen uitslagen gezien die zijn grote mond rechtvaardigen.

• janus

Silch weet ook alles he!! nu weet hij weer wat de organisatoren niet eens weten.

Trouwens heeft Keisse toch al een paar keer op podium gestaan tijdens wk.

Valt me op dat silch altijd maar comentaar levert.

Is inderdaad slechte uitspraak van Keisse maar zal in heet van de strijd geweest zijn 1 min na wedstrijd. vond ze trouwens goed rijden met 4e plaats.

• dinges

silch heeft wel enigszins gelijk: Keisse heeft een wat te grote mond. Dat van die ruzie bij een van de zesdaagsen heb ik ook gehoord.

• janus

Dat vind ik nou net het probleem. (wij) horen en lezen alleen de dingen en weten niet het mijne ervan. was de ruzie een geld kwestie? daar weten wij niet de ins en outs van! zo zijn heleboel dingen die silch aanhaalt. altijd eerst dingen zeker weten dan roepen……..