Madison Peking

• Ralph

Beste allemaal,

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen over de madison bij de mannen van eerder vandaag. Ik vond persoonlijk de prestatie wel teleurstellend van Schep en Mouris.

Ik snap dan ook helemaal niet dan Danny Stam niet is meegenomen voor dit onderdeel. Ik heb wel 1 en ander gehoord dat Stam niet goed overweg kan met Peter Pieters, maarja het gaat om het sportieve en niet om vriendschap volgens mij.

Graag jullie reacties.

• Peter

Hallo,

Evenals de afgelopen 3 dagen vond ik ook de madison bijzonder teleurstellend (buiten de prestatie van Marianne Vos en ook Willy Kanis). Het leek dat er geen enkel initiatief werd genomen door de Nederlanders op de Madison. Ik moet ook zeggen dat ik de Zwitsers en Belgen teleurstellend vond. Ik had toch meer van ze verwacht, zeker van de Zwitsers.

De Engelsen waren overdonderend goed, ben benieuwd wat dat over 4 jaar in Londen gaat opleveren, kan het nog beter?

Nederland moet ook gaan evalueren waar het fout is gegaan. En de evaluatie geldt ook voor Peter Pieters.

We wachten af….

Peter

• Frank

Ook ik vind het allemaal bijzonder teleurstellend. Ik heb de Madison nog kunnen zien maar wat ik hoorde zijn de Nederlanders nooit kansrijk geweest. En ook hier we moeten het van de vrouwen hebben.