Hoe staan onze dames en manneen er voor, wat is jullie prognose; verslaat Tim Veldt Theo Bos in de keirin.
Kom op, prikkers; laat u gaan !!
*D
Ik vind het baanwielrennen erg leuk maar toch te weining kennis van de andere renners om te weten of de Nederlanders veel kans maken. Bos zal het toch wel redden en van Marianne Vos weet ik het niet meer na de wedstrijden op de weg. Gewoon positief en hopen op veel medailles
TheVos (niets te maken met Marianne Vos
Stuur Huizenga voldoet niet
PEKING (ANP) - Baanwielrenner Jenning Huizenga zal zijn positie op de fiets enigszins moeten aanpassen. Een internationaal jurylid meldde donderdag tijdens de training op de olympische piste dat het triatlonstuur op de fiets van de achtervolger niet aan de richtlijnen voldoet.
Huizenga trainde de afgelopen anderhalve maand met een stuur dat na testen in windtunnels in een licht hellende positie naar voren was gemonteerd. In die houding, die minder luchtweerstand oplevert, zou hij een winst van 2 tot 3 seconden kunnen maken. Een jurylid wees de Nederlandse ploeg er donderdag op dat daarmee de regels worden overtreden. Huizenga komt vrijdag in actie in de kwalificaties van de individuele achtervolging.
bron: www.sport.nl
Teleurstellend of een blamage? We zijn toch niet zo goed als we denken………………..Zoals ik in een interview las: De andere landen hebben ook getraind en ook de erg bedragen die de Britten investeren in het Baanwielrennen. Kortom het valt allemaal weer erg tegen tot nu toe. Misschien kunnen we Chris Hoy weer aanschouwen op de Zesdaagse van Rotterdam en wellicht op de Beijing Champion Night
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?