Is hier niets te melden omtrent Peking ?

• Lagewier

Hoe staan onze dames en manneen er voor, wat is jullie prognose; verslaat Tim Veldt Theo Bos in de keirin.

Kom op, prikkers; laat u gaan !!

*D

• Frank

Ik heb veel hoop op onze dames en mannen. Marianne Vos zal denk ik echt wel wat laten zien na haar teleurstellende prestaties op de weg. Theo Bos blijft toch wel mijn favoriet. Ik denk niet dat Tim Veldt het beter gaat doen. Ben wel heel benieuwd naar de komende dagen

• Baanfan

Morgen begint het dan om 10.30 uur Nederlandse Tijd, de teamsprint. Bos, Mulder en Veldt moeten toch een eind kunnen komen. Mouris weet ik eigenlijk niet en Huizinga weet ik ook niet. Bij de vrouwen zal Vos toch wel hoge ogen gooien……..toch?

• TheVos

Ik vind het baanwielrennen erg leuk maar toch te weining kennis van de andere renners om te weten of de Nederlanders veel kans maken. Bos zal het toch wel redden en van Marianne Vos weet ik het niet meer na de wedstrijden op de weg. Gewoon positief en hopen op veel medailles

TheVos (niets te maken met Marianne Vos ;)

• Gert-Jan

Theo Bos en Marianne gaan het helemaal maken. Marianne gaat revanche nemen op de wegwdstrjden………………………hoop ik.

Ik denk Tim Veldt het ook goed gaat doen..

GJ

• BigBen

Stuur Huizenga voldoet niet

PEKING (ANP) - Baanwielrenner Jenning Huizenga zal zijn positie op de fiets enigszins moeten aanpassen. Een internationaal jurylid meldde donderdag tijdens de training op de olympische piste dat het triatlonstuur op de fiets van de achtervolger niet aan de richtlijnen voldoet.

Huizenga trainde de afgelopen anderhalve maand met een stuur dat na testen in windtunnels in een licht hellende positie naar voren was gemonteerd. In die houding, die minder luchtweerstand oplevert, zou hij een winst van 2 tot 3 seconden kunnen maken. Een jurylid wees de Nederlandse ploeg er donderdag op dat daarmee de regels worden overtreden. Huizenga komt vrijdag in actie in de kwalificaties van de individuele achtervolging.

bron: www.sport.nl

• Frank

Het valt erg tegen en ook onverwacht de prestatie van Huizenga. Ben benieuwd wat de verklaring is. Mentaal probleem of lichamelijk?…

• Frank

Teleurstellend of een blamage? We zijn toch niet zo goed als we denken………………..Zoals ik in een interview las: De andere landen hebben ook getraind en ook de erg bedragen die de Britten investeren in het Baanwielrennen. Kortom het valt allemaal weer erg tegen tot nu toe. Misschien kunnen we Chris Hoy weer aanschouwen op de Zesdaagse van Rotterdam en wellicht op de Beijing Champion Night

• De echte Lagewier

Lagewier Schreef:

——————————————————-

> Hoe staan onze dames en manneen er voor, wat is

> jullie prognose; verslaat Tim Veldt Theo Bos in de

> keirin.

>

> Kom op, prikkers; laat u gaan !!

>

> *D

Nou, ik weet niet wie, maar in ieder geval heb ík het bovenstaande niet gepost.

Uw áller… ;)