Meningen gevraagd!

• Joske.

Er leeft een gedachte om na het NK op de baan van 27 t.m. 30 dec. in het Omnisportcentrum een Six Hours of Sylvesterday te organiseren.

Het zou aansluitend op de Nk kunnen gebeuren op 31 december

van bv. 14.00 - 20.00 uur

- veel renners zijn dan al in Apeldoorn

- Ned. Kampioenenfestijn is uniek in Nederland

- Iedereen kan dan toch nog thuis Oud en nieuw vieren

- of moet het juist in de late uurtjes?

bv. van 19.00 tot 01.00 uur?

Dat zouden dan wedstrijden kunnen worden met een zesdaagse uitstraling:

Ned. Kampioenen rijden een ploegentijdrit,

Wedstrijden waarbij het publiek prijzen kan winnen en afgewisseld met ludieke wedstrijden: eenwielerwedstrijden, maar ook vermaak met surplacewedstrijden en speciaal kinderprogramma met sneltekenaar en stierrijden.

Wat vinden jullie (als kenners) daarvan?

Kans van slagen als men dit probeert op te zetten?

• Baanman

Ik denk dat late uurtjes niet zoveel kans van slagen heeft. Ik denk dat meer mensen dat iets anders in gedachten hebben. Volgens mij had de Zesdaagse van Zurich ook dat probleem en waren de bezoekersaantallen op Oudjaarsavond niet zo goed.

Als het 20.00 uur afgelopen trek je misschien meer publiek in ieder geval rond Apeldoorn zelf. Als je nog lang moet rijden om naar huis te gaan dan is dat voor mij ook niet echt aantrekkelijk.

Maar niet als laatste wat vinden de renners ervan, ik weet niet of zij erg enthousiast zijn. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

• yes or no

Naar de mening van de renners is nooit gevraagd, anders hadden de kampioenschappen nooit in die periode plaats gevonden ( tussen kerst en oud en nieuw, wie verzind zoiets )

• stein

Kansloze missie,

Heb wat renners gesproken maar die balen er al van dat het NK weer plaats vind tussen kerst en oud & nieuw. Laat staan er nog een langere tijd van maken.

Slecht idee

• Baanman

Naar mijn mening hebben de renners nog steeds de grootste inspraak. Als zij allemaal massaal nee zeggen dan wordt er niet gefietst.

• Yorifumi

Beste Joske,

Ik zou graag met je in contact willen komen ivm met dernygangmaker opleiding in Apeldoorn.

yorickbos@hotmail.com

Met vriendelijke groeten,

Yorick Bos