bremen

• ect

goedemiddag, is er al bekend met wie danny stam in bremen gaat rijden. op de site van bremen staat nog steeds koppel 4 :stam / slippens.

nog een vraagje: de site van slippens/stam, ligt t aan mij of wordt deze niet zo goed bijgehouden met t laatste nieuws?

• ralph

Volgens mij heb je gelijk wat betreft de site van slippens-stam, het laatste nieuws is van 28-11.

Over de maat van Stam in Bremen weet ik helaas ook niks……..weet wel dat Lampater een hele goede vervanger is van Stam.

• ralph

vervanger van SLippens natuurlijk

• Stanislav Sympathico

http://www.ahoy.nl/docs/zesdaagse/dagkrant08/6jan.pdf

• Buurman v.d.Klimgeit

In Bremen krijgt Stam Marco Villa als koppelgenoot.A. Aeschbach vormt een koppel met de afscheid nemende Andreas Kappes.Om het veld te complementeren is Leon van Bon aan het deelnemersveld toegevoegd.

Samen met Matthe Pronk vormt hij een Nederlands duo.

Op de gister gehouden persconferentie in Bremen verklaarde Sercu dat vooral het duo Erc Zabel - Leif Lampater in Bremen een woordje willen meespreken.De Milan

Ster heeft weliswaar last van een lichte verkoudheid,maar in Bremen zal hij opnieuw Vollgas geben können,daar is Sercu zeker van.Door in Rotterdam aan de start te verschijnen komt hij in het juiste ritme voor Bremen.

Noot van de Buurman:

"Gezien de grote belangen van Milram in Noord-Duitsland niet zo verwonderlijk maar minder leuk om te lezen voor de organisatoren en toeschouwers van Rotterdam lijkt mij Erc Zabel die in de Maastad rondrijdt met de rem erop ?

Bartko-Keisse en Risi-Marvulli gaan m.i. als topfavorieten de finale in."