Robert Slippens blessure Zurich

• ralph

Weet iemand hoe het met de blessure aan Robert Slippens zitvlak is? Dit omdat hij is uitgevallen in Zurich. Kan iemand iets zinnigs zeggen of hij wel gaat starten volgende week in rotterdam.

Groet ralph

• Javelin

Zekerheid is er niet en of informatie uit de vierde hand zinnig is ? Vooralsnog gaat Robert Slippens starten in Rotterdam, zonder noemenswaardige belemmering. Hij heeft geen ernstige blesure opgelopem, wel een ongelukkige.

• slippens-stamfan

Is er al iets meer bekend over het meedoen van robert slippens in rotterdam?

• Peter

Ik ben druk op zoek maar nog niets gevonden. Net een interview met Frank Boele en hij denkt morgen uitsluitsel te krijgen maar hoop eigenlijk nog vandaag

Peter

• slippens-stamfan

Nog maar even afwachten dus.Hoop toch wel dat ie er bij is..

• ect

zou inderdaad jammer zijn als slippens niet mee zou doen. ik ben overigens wel onder de indruk hoe stam met morkov heeft gereden. ze eindigden in de zelfde ronde met veel minder punten, dus die bonus ronde hebben ze teruggepakt evenals de strafronde voor het vormen van een nieuw koppel en stam had al een ronde achterstand. dus als ik t beetje uitreken hebben ze sinds zondag 3 ronden teruggepakt op risi/marvulli en 4 op keisse/bartko. lijkt mij een goeie vervanger voor robert slippens , ook al hoop ik dat niet.

iedereen veel plezier komende dagen in rotterdam.

• slippens-stamfan

net gelezen dat slippens gaat starten in de zesdaagse van rotterdam.Zn kneuzing aan het zitvlak is veel minder en hij heeft woensdag 20 minuten op de rollers kunnen trainen en dit ging zonder al te veel problemen…….dus mensen hij is er bij donderdag als het startschot gaat vallen.