van Bon-Knaven

• Buurman v.d.Klimgeit

Jammer dat van Bon en Knaven in Rotterdam niet tot het deelnemersveld behoren.

IIn Zuidlaren behoren ze tot de echte smaakmakers.Van Bon geeft in een artikel in dagblad van het Noorden aan in de toekomst meer op de baan te willen rijden.

Uitstekend uithangbord voor het sportcentrum in Apeldoorn.Misschien een job als

medewerker in zijn geboorteplaats.

• Stayer

Heeft Leo Van Bon al een ploeg voor 2008 ? Is eigenlijk nog veel te goed om te stoppen met wielrennen.

Kan misschien opleider en of instructeur worden inn het onmnisportcentrum om de onervaren beginners wegwijs te meken in het baanwielrennen, zéoiets als bv. Martin Benjamin in Sloten doet.

Anderzijds denk ik wel dat het niveau - als ik het deelnemersveld bekijk - in Rotterdam wel een pak hoger is dan deze 6-daagse in Zuidlaren.

• Timoner

Leon Van Bon zet stap terug naar Trek-Marco Polo.

De Nederlander Leon Van Bon zal in 2008 niet meer in het ProTour peloton terug te vinden zijn. De 35-jarige Van Bon kreeg bij zijn huidige ploeg Rabobank geen contractverlenging meer. Van Bon gaat vanaf januari aan de slag bij het Chinese continentale Trek-Marco Polo team dat zijn wedstrijden afwerkt op het Aziatische continent. Leon Van Bon zal met deze ploeg ook nog enkele malen actief zijn in Nederland.

• Joske

Hij rijdt overigens wel in Rotterdam.

Ik denk met DENeef

• Paul, uit het verre Smeermaas

Leon van Bon heeft in het verleden op de baan gereden o.a. WK 1994 Palermo,

ik heb het altijd jammer gevonden dat hij alleen vooer de weg koos.

Leon, welkom terug op de piste.

Paul, iot het verre Smeermaas

• Timoner

En Leon Van Bon was ook 2de op de O.S. in Barcelona in de puntenkoers, meen ik.

Het had eigenlijk goud moeten zijn en Leon zelf dacht ook dat hij had gewonnen, en ik meen dat hij daarom niet meer voluit meesprinte in de eindsprint (welke steeds dubbele punten geeft !)

• Javelin

Ook ik hoor van verschillende kanten dat er een veertiende koppel wordt toegevoegd aan het rennersveld van de zesdaagse van Rotterdam.

Het zou inderdaad gaan om Leon van Bon, maar dan samen met Dimitri de Fauw.

Zekerheid hierover heb ik echter ook niet, het staat bv. nog niet op de site, waar intussen wel de vrouwen en de sprinters te vinden zijn.

http://www.zesdaagserotterdam.nl/index.cfm?c_id=397&site_id=1&main_id=397

• Joske

Ja, het wordt inderdaad De Fauw.

100% dat hij start.

Deze week Leon daar nog over gesproken en hij heeft het bevestigd. Hij rijdt in Rotterdam met De Fauw.

• Timoner

En zou Leon Van Bon na Rotterdam misschien ook meerijden in de 6-daagse van Hasselt waar hij ook woont als de lokale matador ?

• Paul, uit het verre Smeermaas

Hij zou het verdienen.

Paul, uit het verre Smeermaas