Valpartijen Zuidlaren

• Joop

En hoeveel valpartijen waren er bij de mannen zonder baanervaring?

• henk

Ben je weer naar sensatie op zoek Joop heel flauw en kinderachtig hoor. Kunt ook het beste ervan hopen en dat het toch een groot succes word. Inplaats het weer eens naar het negatieve te praten. voor de zoveelste keer

• kuifje

Hoezo

in Amsterdam zondag vielen mannen met ervaring

Dus gezeik van Joop

• Bartje

Joop zal wel uit Limburg komen en een bepaalde nasmaak hebben

• Joop

Joop is gewoon benieuwd!

En Joop gunt niemand een val, maar Joop maakt zich zorgen dat er te makkelijk over Koppelkoersen gedacht wordt!

• Frank

Ik vind het een beetje spijkers op laag water zoeken, valpartijen komen helaas overal voor.

• Frank

Daar kan ik wel inkomen, koppelkoersen zijn moeilijker dan sommige denken.

• Joop

Nu weet ik nog steeds niks?

• Bartje

Op de valpartij na, van Vierhouten is de avond zeer succesvol verlopen. Erik Hulzebosch verzorgde een schitterend stuk entertainment. met veel swingende meezingers bracht hij veel sfeer in de wielerhal.

Bron: www.zesdaagsevanhetnoorden.nl

• www.adriaanhelmantel.nl

He Joop,

Enige sensatielust klinkt toch wel door in jouw vraag, maar er is niemand gevallen. Een van de oorzaken hiervoor is dat de onervaren renners slechts een driedaagse rijden en die start vrijdag. Nog 2 dagen geduld.

Voor al die baanmensen die willen horen dat koppelen erg moeilijk is, zal ik het hier zeggen. Koppelen is inderdaad erg moeilijk. Gelukkig rijden er in het Noorden ook nog renners rond met enig verstand en gaat er helemaal geen koppelkoers gereden worden. Ook wij willen heel blijven.

De afgelopen dagen is er door iedereen veel en goed getraind op de baan en het gaat steeds beter. Het programma is nog niet helemaal bepaald, maar bestaat uit de volgende onderdelen: Scratch, puntenkoers en koppeltijdrit (4 ronden met vliegende start).

Natuurlijk blijven er risico's verbonden aan deze onderdelen met onervaren renners en zijn valpartijen niet uit te sluiten. Maar in de trainingen gaat het goed en bij iedereen leeft het besef dat het belangrijk is dat we elkaar heel houden.

Hopelijk worden het leuke wedstrijden en wordt het publiek alvast wat enthousiast gemaakt. Ik ben dat in ieder geval wel en ben blij met de mogelijkheid om op deze manier goed kennis te maken met het baanwielrennen.

Adriaan